Gå til innhold

Får man symptomer ved en MA?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er så usikker og redd for at det utenkelige skal skje...spiste en butikk stekt karbonade i går og oppdaget etter halvspist rundstykke at karbonaden var litt rosa inni...usikker om den var godt nok stekt og om faren for at det skal skje noe med den lille er stor om man får i seg mat som ikke er helt bra... :( I dag har jeg vært veldig kvalm og varm i kroppen, hetetokter og småvondt i magen. Har ikke blødd noe. Er snart 13 uker.

håper på raskt svar...

på forhånd tusen takk!

Fortsetter under...

Jeg hadde ingen symptomer i det hele tatt i svangerskapet. Så jeg merket ikke at de forsvant heller naturlig nok... Tror ikke det er farlig å ha spist en karbonade, nei.. Sjansen er veeeeldig liten for at det skal skje noe galt med babyen p.g.a. det:) Tror du kan ta det med ro, og heller ta opp bekymringen din på neste legetime...

Hei! Jeg hadde bare graviditetssymptomer..dvs kvalme,tretthet,hormoner..:P

Jeg blødde bittelitt hver dag de 8 ukene jeg var gravid. Da jeg var 8+4 fikk jeg diagnosen MA. Tror ikke du skal bekymre deg. Kos deg med spiren i magen din. De tåler ofte mye mer enn vi tror. Da er det verre å bekymre seg og stresse (vet at det ikke er lett å la vær å bekymre seg).

Er sikker på at alt står bra til!:)

Ps: Kan garantere at den karbonaden ikke vil gjøre slik at du mister!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...