Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Når vår lille tulle på 3 mnd, ligger i vogna liker hun å titte opp, så vi har ofte alt åpent - men nå begynner det å bli kaldt i luften. Har dere på de små kuldekrem eller lignende? Evt ull/stoff som dekker litt av ansiktet?
anette&tutta mari :) Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Jeg har sånn gjennomsiktig luke i vogna på kalesjen jeg så tulla mi kan se ut. Vi har aldri vogna åpen da. Hun ligger nedi der med sånn lue med hals (det heter vel finlandshette, men syns det er så stygt ord...) - og er ofte kald på nesa og kinn, men sånn blir det vel bare =)
Ranveig R Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Rådet vi fekk på helsestasjonen var å heller smøre med krem når ein kjem inn, viss det er nødvendig. Hud tåler litt vind og vær, og babyar er ganske godt beskytta nedi ei vogn ) Eg har hue og hals/sjal på jenta vår (men ho er litt eldre).
Nattinatta Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Vi har kalesjen oppe da, og ingen kremer el. på. Her om dagen kjøpte jeg slik lue m/ hals eller finlandshette på cubus. Den er genial, og passer lillegutt så bra! Kjøpte str 60, sitter som støpt. Dekker litt godt rundt kinnene også!
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 3. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2008 Tror nok jeg skal kjøpe en slik finnlandshette/lue + a-kreme .. Lille tutta liker nemig ikke kalesjen oppe, da ser hun ingenting.. men den er selvfølgekig oppenår hun sover! Ikke så kaldt i dag heldigvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå