mirakel2 Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Er det noen som har noen gode råd eller formeninger om hva jeg skal gjøre med kulen min datter har fått i hodet? Skal jeg gjøre noe i det hele tatt? Tåler barn en kul i hodet utenat det gjør noe?? Hun er 9 mnd, reiser seg opp og går rundt bord, sofa ol. Men av og til faller hun- jeg prøver alltid å være i nærheten, men hun er så kjapp. Nå har hun altså fått seg en god kul på høyre side i hodet. Samme sted som hun slo seg i forrige uke. Spørsmålet er om jeg skal gjøre noe med henne når hun får disse kulene? Veldig glad for svar:-)
Sunniva78 har to små Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Det at barna får kuler er i og for seg bare bra! Da kommer hevelsen ut, og kroppen ordner opp. Man skal aldri prøve å klemme på kulene, før var det mange som trykte en kald skje på kulen for å få den bort. Men det skal man ikke gjøre. Gutten min var også mye uheldig når han begynte å reise seg opp, det ble endel knall og fall. Og det er umulig være i forkant hver eneste gang! Til slutt lærte han seg å sette seg ned, og litt bedre fallteknikk:-) Dette er en periode mange små bare må gjennom. De tåler utrolig mye disse små!
mirakel2 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2008 Takk for tilbakemeldingen:-) Hun har blitt flinkere til å sette seg ned når hun skal forflytte og avstanden blir for stor- men av og til er et knall og fall uunngåelig- dessverre. Det føles og ser verre ut enn det kanskje virkelig er. Huff ja, de skal jammen gjennom mye før de er godt herdet og rustet for den store verden:-) Ha en fin søndagskveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå