My__ Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Hvem kommer? Tenkte at vi burde bestille bord, for veit aldri hvor mange som er der. Jeg kan stikke innom og gjøre det dagen før på "BIM".
My__ Skrevet 2. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. november 2008 Jeg kommer:) Har med en tidligere klasse venninne og hun har med seg ei også
mn73 Skrevet 5. november 2008 #7 Skrevet 5. november 2008 Jeg kommer (bare jeg ikke sovner slik jeg gjorde sist.... )
hønetuppa ønsker barn Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Jeg blir også med (om jeg ikke har født innen da) Har termin i slutten av november:-)
My__ Skrevet 10. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. november 2008 Da går jeg innom peppes i morgen og bestiller bord til 7 stk og at det er mulighet for og få plass til flere om noen flere skulle dukke opp:). Setter bordet på BIM
Håper vi får det til Skrevet 11. november 2008 #10 Skrevet 11. november 2008 Jeg har veldig lyst til å komme. Men sliter med ryg og bekken... Kommer hvis jeg greier å gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå