ruffen Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Vi har vanlige sko etter storebror, men synes ikke det er så bra når hun ikke kan gå. Hun står og går med støtte, men ikke alene. Så vi bruker sånne myke sko/utesokker, som er vann- og vindtette.
Sunniva78 har to små Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Før han har lært seg å gå bruker vi Stonz.
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 3. november 2008 #4 Skrevet 3. november 2008 gutten min er 10 mnd, bruker Ticket to Heaven "sko",likner mye på Stonz men er visst bedre kvalitet,de er vanntette,myke,utroli varme og detter ikke av uansett å mye han kaver,er 3 borrelåser og de går helt opp til kneene hans kosta ikke mye heller,119,- kr (altså,man finner verre priser enn det mener nå jeg,og akkurat de små tåsene er jo viktig at er varme) lykke til!
BEA-77 Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Han går ikke ennå, så vi bruker sånne vanntette dunposer eller hva jeg skal kalle det. Samme stoff som vottene. Har kjøpt de på Name It.
Gjest Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Slike dunposer som går godt oppover foten fra Reima.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå