Gå til innhold

Emmaljunga eller simo??

Mammatil1prøverpånr.2<3

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg var egentlig sikker på at jeg skulle ha Emmaljunga duo edge eller mondial. Men på lørdag var jeg å så på vogna og den mangler en del praktiske ting som jeg ser etter, og de har simo.

Men simo bagen er jo veldig lang.. ? Men jeg vil ha en bag oppi som jeg bare kan ta ut å bære inn, og på Emmaljunga synns jeg det er så mye å dra på. En stor klumpete bag...

Og simo tilfredstiller alle kravene jeg har satt meg for den vognen jeg vil ha.. (utenom at den er stor da, eller lang om du vil).

Noen som har erfaringer eller invendinger å komme med?

Tar gledelig i mot både ros og ris fra begge vognene.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139028816-emmaljunga-eller-simo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvis du måler edge og citybaggen innvendig er ikke det store forskjellen, så med city cross får du en lett emmaljunga med en nettere, likevel nesten like romslig bag. cc er så lett og god å trille at jeg ikke kan forstå hvorfor jeg valgte sportcombi til førstemann..........hverdagen med vogn er så mye enklere nå med nr to : ))

Emmaljunga fremfor Simo,helt klart!..da får du også en lettere vogn..Simo sine vogner er tyngre en mange vogner...tenk på det vist du m slite den opp trapper,inn og ut på buss,opp over tunge bakker o.l

Hos emmaljunga har du også mulighet til å sette bilsete på understellet! Genialt!!

Annonse

Åj, hehe.. Her var det klart hva folk mente. Så bra!

Men, citycrossen synns jeg er så lav, pluss at understellet ikke er noe fint. Men jeg finn vite idag at en kan ha klassisk understell med bare sportsdelen av vogna og en hard-bag oppi. Og det er noe slik jeg vil ha. Lettere å bare ta ut bagen å bære inn :)

Så kanskje det blir det da.

Trodde Simo var en slik "folkets favoritt" =p Men, neinei..kanskje ikke nå lenger. Hehe..

Tusen takk for svar ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...