Gjest Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 hvordan få guttn vår på tre mnd til å sove litt mer på dagtid...?vi står opp rundt hall ni,og etter 1.5-2 timer vil han bare sove i ca ett kvarter!!så sover han en litt lengre lur i to tida,ca to-tre timer...og igjen etter ett par timer er det bare ett kvarter... så iløpet av en dag er det to veldig korte lurer og en lang,han legger seg i ni tida. hvordan er det med dere andre?
reenie Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Dette hørtes ut som snuppa vår da hun var ca 3 mnd;)Nå legger jeg henne kl 19 og står opp ca o7,og da sover hun i 1 time kl 09-10 ca og så har hun perioden på 2-3 timer søvn fra 12 ca,og så en 1/2-1 time på ettermiddag! Ville ha prøvd å legge å stå opp tidligere,så rekker hun å bli slitnere på en måte! hos oss kom dette automatisk når hun ble lagt tidligere!da var hun ca 3,5 mnd! lykke til!
anette&tutta mari :) Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Hei. Jenta mi er også 3 mnd (og 9 dager og hun sover svært lite om dagen også - har gjort det hele tiden unntatt de første 4-5 ukene. Hun sover når jeg går tur som varer litt over en time, men våkner innimellom. Men går jeg tur i 2 timer så sover hun som regel i 2 timer. Og hjemme på dagen sover hun 2-3 dupper og kan gjerne våkne opp etter 15-20 minutter. Hun er derimot kjempetrøtt om kvelden rundt kl 18, men da begynner jeg kveldsstellet så hun sovner rundt 19:30. Da sover hun alt mellom 4 og 8 timer før nattas første pupp.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Jeg syns dette hørtes både vanlig og veldig bra ut med tanke på soving og alder på babyen jeg. Skjønner ikke helt frustrasjonen....med mindre han virker veldig survete/sliten og trøtt i våkenperiodene sine? Ikke alle barn er sovedokker.
Margrethe:-) Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Jenta mi er også 3 mnd. Vi står opp mellom 06.00 og 07.00 hun sover igjen kl 08.00 til 08.30. kl 10.30 sover hun igjen, hun sover da i to til tre timer, så har hun en lur på ca 1/2 time på ettermidagen.. Sovner i det hu treffer puta kl 19.00.. :-) mat en gang om natta (mme)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå