fionaella Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 min sønn går på tå ,hva gjør jeg me det
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Er det noen spesiell grunn til at du ønsker å gjøre noe med det? Gutten min går av og til på tå, rett og slett fordi han får det til. Alt som er nytt er spennende i denne alderen )
Crazywoman Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Min lille frøken gjør det når hun skal danse:) Syns det er søtt at hun leker ballettdanser!
fionaella Skrevet 2. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2008 han har gjort det helt siden han lærte og gå ,men sier vi at han skal gå vanlig så gjør han det en stund også er det på tå igjen ,di i barne hagen har også kommentert
Audacious Angel Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Har du snakket med hs eller legen om det? Kan hende han har korte akilles, kjenner en jente som har det og hun går på tærne når hun blir sliten. Hun får også kramper i leggene noen ganger o foreldrene maserer hver kveld, og tar på støttestrømper eller noe liknende som skal hjelpe mot kramper.
Honningmelon Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Jenta mi som straks blir 2 år går også på tå, og har gjort det siden rett etter hun begynte å gå. Helsestasjonen mente vi skulle få en fysioterapeut til å se på det, så vi har vært der 2-3 ganger. Hun har sett på om hun kan ha for stram akilles, og tøyd og bøyd. Sjekket om hun lett kan sette hele foten nedi uten smerter osv. Og det kan jenta mi. Så min jente har ikke for stram akilles, og kan fint sette hele foten nedi. Så vi skal bare følge med henne videre. Hun går litt på tå og litt med beina nedi. Ca. 50/50. Her er det nok bare en (u)vane :-)
fionaella Skrevet 3. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. november 2008 fysioterapeuten har sett på han og hun sa at han får et til bud om noen timer i svømmebaseng og at han får oppfølging i hjemme og i bhg
Honningmelon Skrevet 4. november 2008 #8 Skrevet 4. november 2008 Har han litt stram akilles? Vi fikk øvelser av fysioterapeuten som vi skulle gjøre hjemme. Bøye/strekke beina hennes. Men, det nekter hun, så det har vi gikk opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå