Gå til innhold

Tromle dunjakke m/3 rene tennisballer.....Hæ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal vaske dunjakken min, og i instruksene står det at den skal tromles på lav varme m/3 RENE tennisballer...????

Noen som har gjort dette? Finnes det andre alternativ? Har et par tennisballer, men brukte, ikke rene. Hadde liksom ikke tenkt og gå ut og kjøpe nye tennisballer for og vaske jakken. Hmmmm.....what 2 do?

Skrevet

Du kan få kjøpt "dryer balls", som er spesielt til dette. De får du hvertfall på Elkjøp.

Ellers har jeg også brukt tennisballer tidligere, og de har nødvendigvis ikke vært helt rene. Det har også gått fint.

Skrevet

dunjakken er hvit....så jeg var litt bekymret for brukte tennisballer.

skal se etter 'dyer balls'. noen som vet om man kan få dette andre steder en elkjøp? litt langt unna meg.......

Skrevet

Kan vel tenkes de har slike "dryer balls" andre el-butikker enn elkjøp. Men kjøp nye, rene tennisballer da vel, hvis sportsbutikken er nærmere. Kan jo være billigste slag.

Ellers tror jeg det går helt fint med brukte tennisballer selv om jakka er hvit, de blir jo vasket de også.

Skrevet

Nei de blir jo ikke vasket...de skal i trommelen sammen med jakken, ikke i vaskemaskinen.

hva koster tennisballer? Har aldri kjøpt det selv. Får sjekke sportsbutikken i morgen. Ingen andre elbutikker nær. da blir det en tur på kjøpesenteret. mye styr for og få vasket en jakke, hmmmm....

takk for tips,

Skrevet

Kan du ikke kjøre tennisballene i et kort vaskeprogram, så blir de rene før du har dem sammen med jakken? Det er viktig å bruke tennisballer e.l når du tørker jakke for å få den luftig og fin.

Skrevet

jo, det kan jeg jo. kjøre de på et kort program og håpe de ikke ødelegger den nye maskinen min..?! Men du turbotrollet, hva er e.l.? er det tyngden på ballene, at de er runde eller ..? har prøvd og tenke på hva 'lignende jeg kan bruke.

Skrevet

Jeg tenkte på det som ble nevnt over, det er ikke så mye annet som kan erstatte tennisballer. De ødelegger ikke klærne.

Skrevet

Jeg brukte en sprettball jeg, når jeg ikke fant tennisball.

Men jeg har aldri brukt mer enn 1, men sikkert bare bra å bruke flere.

Jeg kjøpte en pakke med 3 tennisballer på sånn billigmarked på rimi eller noe sånt.

Skrevet

ok, takk for svar,

skal kjøpe noen i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...