Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som gjør at dere ikke klarer å gå så mye turer?

Huff, jeg har så vanvittig dårlig samvittighet ovenfor bebisen min, jeg klarer ikke gå så mye turer, det går fint inni mellom bare.... Jeg kan jo reise ut og møte andre feks, men da må det være et sted å sitte inni mellom liksom..... det er så leit, føler jeg burde vært ute å gått mer turer...

Som ista, skulle jeg ut å kjøpe noe, ville gå en runde ekstra, og nå sitter jeg å har grusomt vondt.. Orker nesten ikke bære han, men jeg gjør det jo...

Fler? Hva gjør dere feks? Jeg går til fysio så klart da, men pga fødsel og diverse, så kan dette ta tid... :/

Skrevet

Jeg sliter fortsatt med bekkenet og lillegutt er 8,5 mnd nå.

Jeg forstår deg veldig godt, det er veldig slitsomt både for kropp og sjel. Man må velge lissom og det er ikke alltid like moro. Kanskje du kunne fått noen hjelpemidler hjemme? Man får jo div ting under en graviditet og du burde kunne få det nå også

Fysioterapeuten du går til, er det en som har mer kunnskap om bekkenplager? Det finnes nemlig endel fysioterapeuter som har videre utdannelse og kunnskaper om bekken.

Jeg går til en slik og har blitt merkbart mye bedre nå. Dog det har skjedd andre saker rundt meg som har satt meg veldig tilbake, men det er ikke behandlingens feil.

Legger til n link fra fysioterapeutforbundet med oversikt slik at du kan se:

http://www.fysio.no/ORGANISASJON/Faggrupper/Kvinnehelse/Spesialister-og-behandlere-i-kvinnehelse/Bekkensmerter

Forøvrig er det de som sier at det går over når du slutter å amme, vel det er feil... noen kanskje ja, men ikke alle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...