Gå til innhold

Bil med plass til (minst) 3 barneseter?

Smart, sjarmerende og spesiell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi venter nr 3, har to på 4 og snart 2 fra før. Ikke helt sikkert dette blir den siste. Vi har Audi A4 og Mazda 323, trenger således en bil med plass til 3 barneseter bak, evt. en 7-seter (men kan hende vi kjøper begge deler, og da 7-seteren senere, ser an familiens evt vekst først).

Tips, dere 3-eller fler-barnsmødre der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Opel Zafira 7-seter. Før det hadde jeg Renault Espace 7 seter. Kjæresten min har Mazda 5 7 seter. Alle disse bilene er det god plass til 3 barneseter i bredden, samt at når du kjører dem som 5 seter har du stor bagasjeplass. Tenk litt på det også :-) Veeeldig kjekt når man er en familie på 5 eller mer. Blir fort litt bagasje. Hvis du kjøper en eldre 7-seter trenger den ikke være så mye dyrere enn en 5 seter heller. Men som sagt - bagasjeplassen er bare helt super på 7-seter som kjøres som 5-seter.

Lykke til :-)

Skrevet

Vi har Volkswagen Caravelle med 9 seter (8 ordentlige + et klappsete som vi ikke bruker), og synes den er kjempegod! Så lenge det kun er 9 seter, reknes den for personbil. Stor og god plass inni, god plass i bagasjerommet, og god å kjøre.

Skrevet

Må man ikke ha førerkort klasse C1 for å kjøre denne?

• 2 uker senere...
Skrevet

Trenger ikke C1 ("liten lastebil") på denne, nei. Ikke D1 (minibuss) heller, for den del (må ha det fom. 10 seter).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...