Gå til innhold

Han er så stille og innesluttet

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen min er verdens snilleste mann. En veldig flink pappa, god og snill på alle måter. Men han er en veldig lukket person, ihvertfall når det kommer i snakk om følelser og de innerste tankene. Vi prater lett sammen om de hverdagslige og generelle ting, men når jeg prøver å gå inn på litt mer av de innerste tanker og følelser, er han vanskelig å komme inn på. I de siste dagene har han følt seg litt tufs sier han, altså ikke vært i form. Men han klager aldri, sier absolutt ingenting. Hvis jeg spør om han har vondt noe sted, eller er slapp, så sier han bare det går bra.

Jeg blir sprø av å ikke få noe svar av han. Ikke en klage, ingenting. Han sier bare at han ikke er helt i form, litt verk i kroppen, det er alt. I tillegg skjønte jeg at han ikke helt trivdes med jobben sin, men han sier svært lite om det også. Han er utrolig lukket på det området og jeg føler det som å snakke til veggen. Jeg skjønner jo at man er forskjellige og at noen er mer åpen enn andre, men han er veldig lukket og utrolig vanskelig å komme inn på. Jeg derimot, er en veldig åpen person som liker å snakke om det meste, både på godt og vondt. Han har sagt at han skal få seg en time hos legen, for han har slitt med høyt blodtrykk før, men dette har han ikke sjekket opp på lenge. Jeg blir jo bekymret for han, når han ikke uttrykker seg på noen måte. Hadde han enda klaget, så hadde jeg visst hvor jeg hadde han på en måte. Men en helt taus person er noe av det verste jeg vet. Helt umulig å vite hvordan jeg skal takle han.

Sukk, har dere noen gode råd å gi?

Fortsetter under...

Skrevet

Kanskje han bare er den typen. Ikke tenk så mye på det. Selv måtte jeg lese i avisen at det hadde vært brann på min manns arbeidsplass. Og jeg som må fortelle den minste lille hendelse til han...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...