Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Hei alle Trenger noen tilbakemeldinger. Er i gang med søskenforsøk, andre forsøk nå. Sprøytedag 5. Tvilllingene er 1 år og 10 mnd. Jeg reagerer sånn på hormonene denne gang. Sliten, trøtt, irritabel og forferdelig opp og ned i humør. I tillegg til det mine to små vidunderlige skatter krever Føler for å ta det med ro nå, ikke stresse psykisk eller fysisk. Stress er jo ikke heldig. Sykemelde meg eller ikke? Men så er det den samvittigheten for jobben min... Hva ville dere gjort, og hva gjør dere andre som snart er rugere?? Takknemlig for svar! Klem fra
lizz75 Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Hei Linemor. Husker deg fra sist gang, gratulerer med flotte gutter:) Det blei ein gutt på oss og, han vart to år i august. No er me i gang med søskenforsøk også, har hatt eit fryseforsøk som ikkje gjekk bra.Er på femte dag med sprøyter i dag, ul i morgon, kjenner det murrer i eggene no:) Trur nok du må tenke mest på deg sjølv nett no og ikkje jobben, veit det ikkje er lett,har dårlig samvittighet eg og for den. Har tatt fri i morgon sjølv om eg trenger berre fri halv dag. Snart ul for deg også?
babyblomsten Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Hei hei!! Er og på sprøytedag 5, men jeg skal ikke på UL før fredag!! hvorfor har dere fått UL så tidlig?? Ellers så er jeg og veldig hormonell, kort lunte, hissig og ja full pakke, vondt i hodet.. men mister ikke motet... Men når du skriver at du kjenner at det murrer i eggene, hva mener du da?? jeg kjenner iingenting, tror jeg.......... Jobber i barnehage, og sykemelder meg fra om med UL fredag..... Skal bli godt er mega sliten.....
Emma*den lykkelige venter Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Hei Linemor Husker deg godt fra tiden da du slet med å få dine to små. Jeg skrev under annet nick, så ikke rart om du ikke vet hvem jeg er nå. Synd du skal slite så med hormonene denne gangen. Du spør om råd ang sykemelding, og jeg tror du selv sitter med svaret. Det er da ingenting og lure på. Hva er viktigere enn din egen helse, dine to skatter og forhåpentligvis spiren du snart skal ruge på i ni mnd. Jaja, du vil bli savnet på jobb og alt det der, men det er da faktisk bare en jobb. Ta ut sykemelding med god samvittighet mener nå jeg. Klem og lykke til :-)
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Hei og gratulerer med dine to små prinser. Jeg bare lurer på om du får dekket ditt søskenforsøk, eller om dere må dekke alt selv... Vi er i gang med IVF, men får ikke dekket noe da vi har to små... Klem
Linemor m/ twins 2007 og 2010 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. november 2008 Hei igjen og tusen takk for svar! lizz75: jeg husker deg også! Så kjekt, og gratulerer med en sønn til deg også Kjekt at vi har søskenforsøk samtidig, andre omgang her, har egg på frys, men valgte å gå for ferskt forsøk denne gang, Hvordan gikk det på UL i dag? Jeg skal ikke på UL før fredag. babyblomsten: jeg kjenner heller ingenting i eggene/eggstokkene. Gjorde ikke det sist heller, og da fikk jeg 12 egg. Så du skal se der er mange egg som ligger på lur hos deg også Emma*: takk for direkte svar, jeg har nok funnet svaret selv ja, men trengte litt bekreftelse fra andre i samme situasjon gammel (p)røver: jeg har faktisk ikke tenkt på om vi får det dekket eller ikke siden vi har to nå. Vi går privat, så da er det ikke aktuelt uansett. Vet ikke om det er annerledes ved tvillinger, siden man da ikke har hatt søskenforsøk fra før? Vet ikke. Går dere ogå privat da? Hausken på oss. Lykke til alle sammen! Klem fra hormonelle meg
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Hei Linemor. Jeg vil bare få ønske deg lykke til med forsøket og jeg håper du lykkes igjen!! Husker deg godt når du holdt på å få dine to prinser )) kleem
lizz75 Skrevet 5. november 2008 #8 Skrevet 5. november 2008 Hei igjen. Eg fekk ul så tidlig fordi eg vart veldig dårlig sist gang,overstimulert. Var på ul på mandag 3, fekk beskjed om at eg allerede var komt litt langt og de sa at me kanskje måtte avbryte forsøket. Blei satt på ein lavere dose og skal inn igjen til ny ul og blodprøve i morgon. Blir skikkelig skuffa viss me må avbryte no, lurer litt på kva de gjer no i forhold til helga viss det blir uttak.Er ganske stinn i magen no så trur ikkje eg kan ta så mykje meir medisin.Blir spennende i morgon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå