Gå til innhold

Når sov babyen deres gjennom hele natta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva regner dere som hele natta? Fra og til hvilke klokkeslett.

Skrevet

Jente mi på 7 uker snart sov i natt fra 00.30-08.15 uten å våkne...

Hun spiste 08.15-08.30 å sov igjen til 11.30..

Skrevet

Hun var nærmere tre måneder, sovnet ca kl 2200 og sov til ca halv sju:)

Skrevet

Minsten her er snart 5 måneder og våkner fortsatt minst 1 gang for mat om natten, noen ganger fler...

Skrevet

9 mnd og sover fra 1830 til 07-08. Gjort det i en uke nå, så håper at det fortsetter.

Skrevet

Minsten har sovet hele natten fra han ble født. Han får mat mellom 17.30 og 18.30 og kl 07 på morraen. Så sover vi til mellom 8 og ni da pappaen skal på jobb. Merker det er utrolig luxus. Var ikke sånn med førstemann. Han sov hele natta men måtte ha mat hver 3-4 time dag og natt lenge.

Skrevet

7,5 mnd og har sovet natta gjennom nå i 5 dager. Håper og det varer og varer og varer... Slitsomt å være våken med småtroll på natta.

Legger seg runst 18.30-19.00 og står opp alt fra 06.00-07.00

Skrevet

Hun er nå 9,5 mnd og jeg venter fremdeles i spenning! :-)

Hun legger seg fast hver kveld kl 19, og får mat 2-4 ganger pr natt.

Sover stort sett til 8-9 på morgenen.

Skrevet

Det skjedde for første gang da han var 7 mnd, rett etter at vi sluttet med nattpupp. Var dessverre bare noen netter...

Nå må vi inn å putte inn smokk 1-3 ganger for natta.

Han er ikke våken, men jeg må jo opp:-(

Skrevet

Lilletuppa som har sin første bursdag på tirsdag har enno til gode å sove meir enn 8t i strekk (og det skjedde berre nokre få netter ved ca 9 mnd). No er ho våken 2-3 gongar pr natt.

Storebroren sov heile natta (20 - 08) fast først då han var ca 2 år og 3 mnd. Før det våkna han ein gong så å seie kvar natt.

Skrevet

Uten mat tenker du ?

Uten mat sov hun hele natta når hun var ca 9 uker. Da sov hun fra 18.30-19 til rundt 05-05.30 før hun fikk mat.

Sove gjennom hele natta generelt har hun gjort fra dag 1.

Nå er hun straks 3 mnd. og har begynt å våkne i 01-02 tiden for mat, så det er tydelig at melken ikke sitter så lenge i magen hennes lenger.

Skrevet

Da vi flyttet han på eget rom, 3 natten. Da var han 7 måneder. Fra halv åtte til syv...

Skrevet

Gutten vår sov vel gjennom hele natta (fra 23 til 0730 ca) da han var seks uker, men det er ikke fast. Innimellom sover han hele natta, innimellom våkner han og skal ha mat (han er flaskebarn) en gang i løpet av natta. Noen dager våkner han grytidlig, og da mater jeg han og putter han tilbake i senga. Han sover alltid videre da, oftest til ca 09:30. Han er tre måneder nå.

Skrevet

Småen har sovet hele natta siden han var 3 mnd.

Da la jeg han kl. 20.30 og han sov til ca 08.30-09.00.

Da han var 4 mnd la jeg han kl 20 og han sov til kl. 08.00-09.00

Nå er han 5 mnd og 1 uke og jeg legger han kl 19. Da sover han til 08.00. Jeg er så utrolig fornøyd. DEILIG å ha kvelden for seg selv!

Skrevet

Storesøster som er 4,5 år gammel nå sov natta gjennom fra hun var ca 1 mnd. Sovna da gjerne kl 23-24 på kvelden og sov til ca kl 6 morgenen etter.

Lillebror som blir 3 mnd i morgen er mye seigere på dette. Har ikke sovet natta gjennom enda. Håper det skjer SNART!

Skrevet

Når han var 7.5 mnd.

Sover fra 18.30-06....veldig bra.

Våkner han i 5-tiden får han pupp og sover gjerne videre til 7-8tiden.

Skrevet

Gutten vår har sovet hele natta uten å få mat fra dag 1. Jeg er B-menneske, og er derfor glad i å være oppe litt seint om kvelden, så jr. har fått siste måltidet sitt ca kl 24.00, og etter det sover han som regel til kl 09.00. Så dette er bare ren luksus :o)

Skrevet

jenta vår var 6uker da hun sov hele natta fra 21.00 - 08.30.

Hun hadde også kolikk, så da hun ble bra sov hun hele natta og gjør det nå og,men varierer hvor lenge.. og så klart har hun sine dager der hun våkner på natta,er ikke alltid dt er for mat,kan hende hun roer seg me sutt og sovner igjen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...