Gå til innhold

4 mnd å bæsjer så sinnsykt sjelden...noen andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en liten gutt på 4 mnd. Han er normal i vekt å høyde (5950 og 63,5 cm) å legger fint på seg. Men han bæsjer så ufattelig sjelden..maks en gang pr uke...fra han var nyfødt. Nå d siste gangene har det gått 10 dager imellom. Vi er på den 10 dagen idag også....ser ut til at den kan bli ellve nå... Jeg fullammer å vet at det ikke er uvanlig att det kan gå lenge imellom men dette er da litt villt. Med førstemann var det ofte flere gang om dagen. Nå har jeg knapt tatt 20 bæsjebleier:)

luksusproblem sier noen hehe...men jeg synes det er litt pussig. Denen uken fikk han smake 4 skjeer tynn grøt også...men ingen bæsj ennå..hadde i malt i grøten. Han skriker ikke å virker i fin form,men promper maaaase da..illeluktene. Gjør det ofte. Noen andre som har babyer som bæsjer så skjelden??

Skrevet

Nå har vi begynt med litt fast føde (grøt+frukt), og da kommer bæsjebleiene hyppigere, men mens han bare fikk mm kunne det gå endel dager mellom hver bæsjebleie (tror vi var oppe i 14 dager på det meste). Og da luktet prompene grusomt!

Skrevet

Før poden begynte med fast føde, gikk det minst ei uke mellom hver bæsjebleie her også, og han virka ikke noe plaga med det.

Men når han begynte å få grøt og fruktmos, da kom det bæsjebleie så og si hver dag. :)

Du kan jo prøve å gi litt sviskesaft om du synes det går for lang tid. Da kommer det i løpet av et par timer er min erfaring :)

Han synes det er godt også :)

Skrevet

Akkurat samme her.. PLeier å gå en uke melleom hver gang ca, noen ganger mer, sist gikk det 14 dager... Masse fising, og de lukter! Men snuppa har det bra, virker ikke utilpass.. Prøvde med litt sviskesaft her når det hadde gått 14 dager siden sist, da kom det, men det kan jo ha vert tilfeldig også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...