Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Jeg måtte desverre ta en abort nå for ikke så lenge siden pga diverese ting så det passet desverre seg ikke med en til nå for oss. Men satte da inn spiral, pga at jeg nå blir så lett gravid. Noen der ute som har??? Og er det normalt og kjenne den selv?? Var litt nyskjerrig her en dag og måtte da kjenne etter.... For har hørt i noen tilfeller at partneren kan kjenne den/har kjent den.... Vil jo ikke at det skal skje. Håper på noen svar der ute da... Eller noen med erfaringer. PS Jeg har hormon spiral.
Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Har selv hatt spiral i mange år og er veldig fornøyd med den. Du kjenner ikke selve spirale for den sitter oppe i livmoren men tråden kan og skal du kjenne. Greit å sjekke tråden innimellom at den er der og at den ikke er for lang. Partneren din vil kjenne tråden og i verste fall få sår hvis den er for lang.
Sylteflesk Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Jeg hadde kobberspiral, vet ikke om det er veldig annerledes. Kunne kjenne trådene selv, og fikk også beskjed om å sjekke innimellom at den satt på plass. Men etter en stund (noen måneder?) ble liksom trådene mykere og jeg kunne ikke kjenne dem lenger, selv om den satt på plass. Sjekket hos legen og alt var som det skulle. Vet egentlig ikke om partner kunne kjenne den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå