mammatiltre09 Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Jeg sliter fælt med å finne mellomnavn til Sara (som er det navnet det virker som vi i hvertfall foreløpig liker begge to....) I dag fallt denne kominasjonen meg inn: Sara Kornelie Kornelie er mellonavnet til min bestemor. Vi blir bare å bruke Sara til daglig. Kommentarer ønskes!
StorkeMammaen Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Sara Kornelie var kjempe fint. Sara er nok et mye brukt navn, men fint alikevel. Kornelie er så nydelig.
prebs Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Sara liker jeg veldig godt, og det klinger fint med Sara Kornelie : )
huldra87 Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Sara Kornelie klinger veldig bra, og oppkalling er jo alltid koselig! :-)
Gjest Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Jeg synes dette er den desidert vakreste kombinasjonen: SARA BENEDICTE Smak på det! Kornelie var bare rart, synes jeg..
mammatiltre09 Skrevet 3. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2008 Takk for all tilbakemelding:) Ja jeg liker dette navnet. Nå gjelder bare å overbevise pappaen, han har ikke sagt noe enda...
Tita&Tage Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Kornelie passet veldig godt som mellomnavn til Sara!
Maya_1 Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Æsj, det er nesten helt likt med det vi har funnet på..hehe. Så ja, ville gått for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå