Thumper Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Heisann. Jeg har slitt med kraftig bekkenløsning fra jeg var ca 5 mnd på vei, har gått jevnlig til fysio og kiro, selv etter fødselen. Var i veldig fin form, men i går skjedde det tydeligvis noe helt galt. Merket det mens jeg gikk tur, men har egentlig ikke gjort noenitng som skulle ha provosert bekkenet. I går kveld, i natt og i dag har det bare blitt verre og verre I natt var det samboeren min som måtte løfte sønnen vår ut og oppi sengen i forbindelse med amming. Han som har tatt seg av han i hele dag, og jeg bare ligger på soffan, rigget opp med puter... Hvordan er det med sykemelding under fødselspermisjon, er det sånn som med om man blir sykemeldt under ferie, at man får det tilgode, evt får lenger permisjon? Og evt kan samboeren min få dekket lønn for å være hjemme å hjelpe oss? Noen som vet noe om dette?
Tonemor 28 år Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Hei du En venninne av meg ble sykmeldt under fødselspermisjonen, da er det sånn at du får utbetalt sykepenger og far overtar permisjonen.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 SOm tone sier. Skal litt til og få forlenget permisjonen. Nesten eneste grunnlaget er om man er på pleiepenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå