Lovemychild Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Her har vi den på venstre side på begge badene, men ei venninne mente at det var mest vanlig å ha den på høyre side.... Ja,ja hva vi kvinner kan diskutere )
BettyBoob Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 venstre, for der er veggen! kan jo ikke henge dorullholder på høyre side hvis ikke man har vegg der ... kan du fortelle dine venninner, hehe:)
Gjest Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Hmm, den er på høyre, men det var mest pga praktiske og estetiske hensyn ;-) Hjemme igjen nå altså? *S-kontakten* Hi hi...
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Det kommer jo an på hvordan toalettet er plassert i rommet det, ingenting som er vanligere enn det andre på grunnlag av det. Men siden du spør: Høyre side.
Lovemychild Skrevet 2. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. november 2008 Takk *S-kontakt* Ja, kom hjem i går etter hen herlig ferie......
Augustspire<3 Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 På badet har vi den på venstre side og doen oppe har vi den på høyre side... Hadde ikke hatt mulighet til et annet valg...
Gjest Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Å heldige dere... Ikke så herlig her akkurat.
Bettybu Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 .... Hvilken side henger papiret på da?? Mot veggen, eller utsiden på rullen?? Mest praktisk på utsiden, synest jeg... Forøvrig henger rullen på venstre side...Elles måtte jeg gå av "skåla" før jeg rakk tak iden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå