Anonym bruker Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Jeg har fåt diagnoesn pcos. Jeg har ei jente 4.5 år. Jeg hadde ikke noe symtomer på dette før jeg fikk jenta mi, Et år eter jeg fikk henne begynte jeg å miste mensen. fikk forsjelige besjeder av legen. byta leger. så kom jeg meg til en gynokolog. å fikk besjed at jeg har pcos. Vi har prøvd lenge å bli gravid. jeg har provd metformin. men ble dålig i magen. er det noen som hvet om man kan få tableter for egg lødning. eller noe anet man kan gjøre for å bli gravid.
trallatausa Skrevet 3. november 2008 #2 Skrevet 3. november 2008 Hei! beklager at du er en av oss.. Jeg blir også dårlig av metforminen, er ikke rart man går ned i vekt på den når man sitter limt til porselenet.. Du kan jo be om pergotime som setter igang menstruasjon og gir deg eggløsning.. Lykke til !
BAcer vil ha flere :) Skrevet 5. november 2008 #3 Skrevet 5. november 2008 Hei! Jeg leste her for lenge siden at noen leger anbefalte å gå på p-piller i ca 3 mnd før prøvingen. Vi testet dette ut selv denne gangen. Gikk på Diane i 3 mnd og fikk tilbake mensen, sluttet på dem og begynte direkte på Metformin. (Jeg får også vondt i magen av dem, men det gir seg etter ca 1 mnd..). Med Metformin fortsatte jeg å ha mensen etter p-pille slutt. Syklusene ble noe lenger, men jeg fikk uansett el og mensen! Fikk full klaff 3 mnd etter jeg sluttet med Diane, så nå er jeg 27 uker på vei Anbefaler å prøve denne metoden! Uansett; Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå