Gå til innhold

Emmaljunga Scooter vs. Gt Safari..........

Anbefalte innlegg

jenta er no 15 mnd, og ska begynne i barnehage. og vi har med det funne ut at vi ikke behøver ha så stor vogn lenger (har no City cross).. det står no mellom disse 2 vognene... Men klarer ikke bestemme oss... Jeg er stor fan av 4 hjuls vogner, men etter at min søster kjøpte OTH kan også jeg vurdere en 3 hjuling.. Men noen med erfaring med en eller begge av disse?? hvilke bør jeg velge?? Den må være grei å gå tur me, og enkel å ha med i butikker... har ikke prøvd noen av dem, så derfor jeg vil høre fra dere hva dere synes ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139027305-emmaljunga-scooter-vs-gt-safari/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd begge. Jeg liker best GT safari. Fordi den er mye bedre å trille. Har bedre demping og er lettere å manøvrere (naturlig nok). Den tåler vekt inntil 25 kg. Den har romsligere sittedel enn Scooter, men ryggen er visstnok kortere på GT enn på Scooter (46 cm på GT). GT har en større handlekurv, Scooteren sin er av metall og kan være skranglete. GT har også flatere liggestilling en Scooter, som har heller en hvilestilling.

Se for øvrig vogndilla for test og mål av vogna. Og barnevognguiden for brukererfaringer.

Gt er nå på kjempetilbud hos Deal.no til under 1700 kr, og kr 1 i porto ;)

Har også prøvd begge,og var best fornøyd med Gt Safari.

Jeg likte ikke 3-hjulsvogner i det hele tatt,helt til jeg kjøpte safarien. Ble veldig overasket over hvor mye lettere de var å trille.

Som hun over her skriver,så synes jeg at handlekurven til scooteren var ekstremt liten og skranglet veldig mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...