Gå til innhold

vogn kjøpt på reflex..trenger hjelp!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du ikke vil ha vogna fordi du bare ikke vil ha den får du nok ikke pengene igjen nei. Det har du ingen rett til. Da må det i så fall vært avtalt på forhånd.

Du kan selvsagt høre med de, men kan ikke forvente at de vil gi deg pengene igjen.

Jeg kjøpte vognen på reflex nå på lørdag.. men fikk ikke med meg vognen pga at vi hadde så mye annet i bilen.. meningen var at vi skulle hente den nå på mandag.. men etter å ha hørt fra mange at den vogna ikke er bra.. ønsker jeg å bytte den til simo kombivogn i stedet... :) så håper jeg får det!

er det den casual play vognen de har på reflex på tilbud nå?? Vet ikke om man har returrett på tilbudsvarer... Men om det ikke var den så skal det værtfall ikke være noe prob. Tror du har krav på å bytte, ellers handler det nå om å yte en smule service til kunden! :) *tvi tvi*

Annonse

Kan vel bare selge den på finn da, hvis du ikke ønsker å bruke den.. Hvorfor vil du ikke ha vogna da?? Har du hørt at den ikke er bra?? Husk at vi alle er forskjellige i smaken ndg vogner, så selv om noen andre ikke har likt vogna, kan det jo være at du vil like den??

Automatisk deponering kommer nok alt an på butikken. Tror nok ikke dette gjelder i alle Reflexbutikker. Reflexkjeden består av enkeltdrevne butikker, så det er nok opp til hver eier hvordan de praktiserer dette med bytting og deponering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...