junigutten Skrevet 2. november 2008 #1 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg trenger noen synspukter og Kanskje litt trøst... over en lang periode har jeg slitt med fordøyelsen, smerter i magen, vondt når jeg spiser,enda værre når jeg stresser,kvalm når jeg blir sliten,vekselvis diare og forstoppelse, ser til tider ut som jeg er høygravid. jeg sover lite om nettene så jeg er sliten, deprimert og lei. fikk akutte smerter i høyre side av magen to dager før jeg oppdaget at jeg var gravid. Reiste til legevakta fordi jeg var redd for at jeg var gravid utenfor livmora eller noe sånt. Det var jeg ikke, fosteret lå der det skulle. legen så derimot masse vann i buken som han trodde kom fra en cyste. noe som var helt ufarlig. To dager senere var jeg hos fastlegen min pga fordøyelseproblemene og svekket allmentilstand.Tok masse blodprøver som selvf. var normale. skal på sykehuset for videre undersøkelser. så jeg venter... og sykmeldingen min går snart ut..jeg har ikke lyst til å gå på jobb før jeg får hjelp.. bekymret for barnet er jeg også. Ikke helt gunstig å være gravid nå men.. sånn er det bare.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139026620-syk-og-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chri_ Skrevet 3. november 2008 #2 Del Skrevet 3. november 2008 Hei du! Vet du , det høres ut som om du er Gravid Selv er jeg i uke 8 og opplever veldig mye av det samme, mage probl, oppblåst, hormoner og kvalme. De fleste gjør det Tror ikke det er annet å gjøre enn å slappe av best mulig, snakke med legen din, og prøve å tenke positivt. Til tider er det nok vanskelig , men da kan det være lurt å ha familie og venner nært deg. Fortell dem om dine tanker og hva du føler. Det hjelper ofte bare å dele Når jeg tenker negativt, må jeg styre meg selv til å tenke positivt. Liksom minne meg selv på at jeg vil ha dette barnet og at dette bare er noen måneder, i bytte for mange år med glede! Jeg vet ikke om dette hjelper deg , men jeg ønsker deg iallefall lykke til og sendre deg varme tanker og en god klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139026620-syk-og-gravid/#findComment-139032961 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå