Gå til innhold

Jeg lurer på... har en nattevåker og er sliten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sliter med kort musklatur i venstre side av nakken, og går til kiropraktor grunnet dette.

Går også til akupunktør for uroen som hun har..

Har siste 3 ukene vert meget urolig, bare kavet og kavet og hatt max 4 timer sammenhengende søvn iløpet av døgnet, resten av dagen sover hun litt nå og litt da.

Men siste uken har hun sovet på magen på dagen og da sover hun godt å lenge... men tørr ikke la henne gjøre dette på natt. Hun er 9 uker gammel, og føler hun har ikke noe hjelp av akupunkturen heller.

Har endet opp med nan som erstatning da hun spydde av hipp og fikk vondt i magen av collett.

Hun får av seg bæsj annenhver/tredjehver dag. Gir henne magamassasje, bader, koser, duller.... ellers fornøyd jente da.

Hun skriker ikke på natt men bare makker, kaver og styrer og er trøtt som en dupp men finner roen kun på mage.

Tips tas imot med takk!!

Skrevet

Du sier hun sover på magen på dagtid,mn du tørr ikkje prøve å legge henne på magen om natten. Du kan legge henne på siden, å snu henne iløp av natten. Begge mine barn, gutt på 20 mnd i dag, å jente på 5 mnd. sov best å siden fra di var bare noen dager gammel. Jenta mi skulle jeg legge på rygg,mn hun fant ikke roen da..Når de blir eldre å mer aktive, så snur de jo seg selv. Nå kan hun legge seg på rygg iløp av natten, å fremdeles sove bra, mn hun må begynne på siden.

Lykke til, håper du får en rolig natt... =)

Skrevet

Sliter med det samme.Skrev ett innlegg om det i dag jeg også.Bør vel bare ta tiden til hjelp :-)

Skrevet

Hei. Jeg ville ikke benyttet meg av 2 behandlings typer samtidig..

Jena mi hadde kollik vi prøvde først kiropraktor som hadde efekt for oss, ville prøvd akupunktur dersom det ikke fungerte..

Dersom du gir mme bør hun ha bæsj hver dag, prøv med litt malt i melka..

Skrevet

Begge mine gutter har sovet best på siden, la dem på siden fra de var ganske små da de ikke fant roen og sov dårlig på ryggen. Hvis du er redd for at hun skal rulle over på magen i løpet av natten kan du rulle sammen et helseteppe ell. likn. og legge det foran brystet og magen.

Skrevet

Gutten min sover også bare på magen, også på natten. Vi kjøpte pustealarm da, da føler jeg meg litt tryggere på natta. Har forresten vært til behandling hos kiropraktor flere ganger pga låsninger i nakken... Han har funnet roen mer etter behandlingene, men sover fortsatt på magen.

Skrevet

Hun sover ikke på siden heller så derfor er situasjonen litt fortvilet...

Benytter meg av to stk behandlings metoder fordi de behandler hvert sitt problem=) Så håper nå at det skal bli bedre snart, klarer liksom ikke helt å legge henne på magen heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...