chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Heisann=) Ser du har født og gratulerer sååå mye med den lille prinsessa=) Hvordan er formen? Har ikke vert noe særlig aktiv innpå her etter jeg fikk men må jo innom å titte, og du har jo utmerket deg mye på en positiv måte gjennom de 9 mnd du var her...=) Håper alt er bra med deg=)
babygullz <3 vilde Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Heia=) Så koselig, tusen takk=) Formen er kjempebra, jeg føler meg både opplagt og full av energi, selv om jeg egentlig eg ganske sliten av lite søvn og mye amming=p men jeg koser meg!!=)=) Nå var snuppa 2 uker i går, og alt går mer og mer på skinner etterhvert=) Er stor stas dette=) Håper alt står like bra til hos deg også=D
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 2. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2008 Koselig å høre=) Alt bra her og til tross for en del søvnmangel da tulla roter endel på natt.. men det må vel gå seg til Du får bare nyte tiden og kose deg fremover, tiden flyr så altfor fort og så har de blitt store.. hehe=) Ser du har lyst å starte treningen igjen, det gjorde jeg rimelig tidlig med lange trille turer, startet 9 dager etter KS og trillet 4 ganger i uken.. helt himmelskt!! Tråkker nå på step-maskin og trener magemuskler... og nå er tulla 9 uker i morgen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå