Michka Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Snuppa mi på 4 mnd har begynt å bli skeptisk til enkelte personer, beynner å grine når de prøver å snakke med henne, selv om hun sitter på fanget til mamma... Synes kanskje det er litt tidlig eller? er dette en fase som går over?
Gjest Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Sønnen min var 4-5 mnd. når det begynte. Var helt komisk å se på. Sutreleppa kom frem. Jenta mi er bare 3 mnd. og smiler og ler til alle enda. Kommer nok snart : )
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 her var snuppa 4 mnd..furteleppa kom fort frem særlig hos oldemor:D:D Mer skeptisk på jenter/damer enn mannfolk/gutter
Michka Skrevet 2. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2008 Hehe, samme her, hun blir skikkelig fornærma og setter fram den sureste underleppen.. Håper dert går over etter hvert..
Jewel m/jente får gutt Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Da hun var 4 mnd var hun litt skeptisk. Men merkelig nok så var det mest hs hun ikke likte/liker. Sutreleppa kommer med en gang hun ser hs. Er litt morsomt da. Tror kanskje hun husker at hs satt sprøyte på henne.
Gjest Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Min gutt er 8 måneder og har ikke vært skeptisk ennå... Men er jo tida nå, så er innstilt på at det skal komme snart.
camosilla Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Min er snart 10 mnd og har ikke vært spes. skeptisk i det hele tatt.
2hærligegutter Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Min gutt begynte å bli skeptisk og ekstremt mamma dalt 6/ 7 mnd. His noen andre holder han kikker han seg rundt for å passe på at mamma er der
MammaLykke 08 + 09+ juni 2011 Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 Magnus har fra veldig tidlig av vært engstelig til folk som kommer brått på han, roper litt og skal tulle med han på sin måte. Han har kommet seg litt nå, men det har vært en del episoder hvor han har skriket til og vært skikkelig redd. Og dette skjer selv om vi som foreldre "oppfordrer" han til å ikke bli skeptisk og vise at situasjonen ikke er skummel. Han ser etter mamma og pappa og føler seg tryggest hos oss. Synes jo dette er litt kjedelig, men har også innsett at det godt å vite at gutten har grenser/sperrer og faktisk føler forskjell på mamma/pappa og andre, kanskje ukjente mennesker. Han er så såvidt over 6 mnd.
Ranveig R Skrevet 2. november 2008 #10 Skrevet 2. november 2008 Guten vår var aldri spesielt skeptisk, men lillesøstera er ikkje sånn... Frå ca 8 mnd begynte ho å bli redd framande, ved ca 10 mnd begynte ho å illskrike når framande (eller f.eks. besten som ho ikkje hadde sett på tre veker) berre SÅG på ho. No fyller ho straks året, og sjølv om det har blitt bedre, hender det framleis at tårene begynner å trille når framande (spesielt menn) kjem heilt opp til ho.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå