Gjest Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Men har skjønt at dette er vanlig og at mange har det. Ikke så mye som kommer. Lysebrunt på farge, men blir jo bekymret for det. Noen trøstende ord?
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Noen trøstende ord er vel at jeg blødde fra uke 5-12 med jenta mi. vet ikke om det hjelper?? Det var veldig ofte brunt det som kom, men også rødt. det gikk bra likevell:) men ville ok spurt etter UL, greit å slippe å bekymre. seg. masse lykke til
Gjest Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Ja, det er jo ganske vanlig, skjer jo store forandringer i livmoren. Men jeg skjønner bekymringen din, vet hvor redd jeg selv blir. Ta en telefon til legen din, så kanskje du får en UL og sett at alt er som det skal. Lykke til i alle fall!
Gjest Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Så lenge det ikke er blod og gjør vondt tror jeg du kan ta det med ro, slapp av og så kan du sikkert be om en ultralyd, men det er kanskje litt tidlig å se enda??
Gjest Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Det er jo fint lite som kommer og ikke hver gang jeg er på do Så får vel bare trøste meg at det kommer til å gå bra!!!!
lindynatt Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 det høres ut som gammelt blod Og er ikke noe å bekymre seg over Hvis du går på progestan elelr cronone kan det gjøre at det skjer fordi slimhinnene er så lett å irritere som gravid har jeg lest.
Gjest Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Jeg hadde brunlig uflod på uke 5 til 7 og alt gikk fint, men var selvsagt veldig bekymret. Hadde og en stor styrtblødning i uke 9-10 men Oliver klorte seg fast. Be om en UL hvis du er langt nok på vei så slipper du å bekymre deg. Den gangen jeg mistet fikk jeg litt brunt på kvelden og begynte å blø på natten. Så lenge du ikke blør er det mest sannsynlig ingenting farlig!
MikroMidas Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Hadde brunlig utflod i 2-3 dager i uke 6 (ca) i begge mine graviditeter. Hvis du får magekramper eller blir kvalm i tillegg, så er det nok mer bekymringsfullt enn "bare" utflod, men jeg forstår at du er nervøs. Kjenner følelsen MEGET godt. Ønsker dere lykke til (: Dette går sikkert fint, vettu.
Gjest Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Det har ikke kommet noe mer utflod idag, så da er det ikke så mye mer å bekymre seg for Men det som irriterer meg nå er telefontidene på legekontorene!!!! Hvorfor i huleste ha telefontid i kun 2 TIMER pr dag? Er jo kul umulig å komme gjennom jo! Og jeg har ikke mulighet til å sitte i telefonkø på jobb... ARGH!!! Mye man skal måtte irritere seg over også
Alid@ Skrevet 3. november 2008 #10 Skrevet 3. november 2008 Hei! Så bra at utfloden har gitt seg. Det er jo det siste man ønsker å se og man blir jo fryktelig bekymret selv om man vet at det er mange som har det slik uten at det er fare på ferdet. Så nu har den med å holde seg langt borte sånn at du slipper å engste deg mere;) Dette skal gå bra:) Er helt enig at telefontid på legekontoret er noe herk.. Ikke bare bruker man halve arbeidsdagen, men er man riktig heldig å komme igjennom så kan listen være full og du må ringe dem igjen an annen dag.. Tålmodighet er da en fin ting å ha, noe man ikke har like mye av hver dag;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå