Gå til innhold

Hvilket ammeinnlegg anbefaler dere????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg i papir.. Bruker ullinnlegg utenpå men lekker så pass mye at jeg må ha papir..

Og natusan sin som er i butikken synes jeg ikke noe om..

Skrevet

chicco er helt klart de beste jeg har forsøkt, de er litt dyrere enn natusan, derfor bruker jeg chicco på natten når jeg lekker mest og natusan på dagen.

Skrevet

Jeg likte også cicco sine best i begynelsen da jeg lakk mye. Nå som jeg nesten ikke lekker lengere bruker jeg natusan sine.

Skrevet

På Boots Apotek får du kjøpt vaskbare bomullsinnlegg. De er geniale. Sparer masse penger og, siden de kan vaskes og brukes om igjen.

Skrevet

Helt klart de fra Medela!

Har prøvd de fleste nå, fra Avent, Natusan, Chicco, Coop og jeg kjøper nå kun Medela - tror det kun er Alliance apotekene som har de.

Chicco er nest best, og fin om en lekker mye, men de er plastbelagt utenpå og føles ikke som om de puster. Medela er eneste med god passform som puster og suger opp melk uten at de føles våte mot huden.

Skrevet

Skriver under på det eple3 skriver. Har prøvd de samme, og anbefaler uten tvil de fra Medela! :-)

Skrevet

thermobaby!!!!!!!

det er de absolut beste som finnes. Tynne, og trekker enormt med væske...i tillegg kjennes de gode mot huden og viser ikke gjennom trange topper..

Skrevet

Medela her også :-)

Helt klart de beste for puppene!

Skrevet

Bruker de fra coop. De er helt greie og ikke minst billige. Har også brukt Chicco sine i perioder jeg har lekket mye, synes de var litt oppskrytt, men de trekker helt klart til seg mer væske.

Skrevet

Avent liker jeg best, syns Chicco sine var greie, men de ble kjapt krøllete, og tapen funket ikke.

Skrevet

Hvor får dere kjøpt disse coop innleggene? Jeg har sett etter de når jeg har vært i coop buttikene, men aldri sett at coop har egne brystinnlegg. Er nyskjærrig på hvordan de er.

Skrevet

De tre ukene jeg ammet likte jeg Medela sine best. Natusan sine satt seg fast i brystvortene. ;P

Skrevet

Jeg er Chicco-fan:O) Medela sine er også ok, men de ville ikke ligge ordentlig på plass hos meg..så glatte. Skal sies at jeg ikke har prøvd noen andre merker enn disse da.

Skrevet

Natusan setter seg fast i brystvorten, og det er ikke godt når de er såre fra før. Chicco sine er helt supre!

Skrevet

Chicco og Medela er kjempegode, men nokså dyre, så jeg bruker coop sine når jeg ikke lekker så mye, de er jo veldig billige.

Natusan sine satt fast hos meg også, AU!!

Skrevet

Her er det kun Thermobaby som duger :) Det er fantastiske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...