De tre gull Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Da mener jeg i papir.. Bruker ullinnlegg utenpå men lekker så pass mye at jeg må ha papir.. Og natusan sin som er i butikken synes jeg ikke noe om..
lamlim Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 chicco er helt klart de beste jeg har forsøkt, de er litt dyrere enn natusan, derfor bruker jeg chicco på natten når jeg lekker mest og natusan på dagen.
Gjest mphs Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Jeg likte også cicco sine best i begynelsen da jeg lakk mye. Nå som jeg nesten ikke lekker lengere bruker jeg natusan sine.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 På Boots Apotek får du kjøpt vaskbare bomullsinnlegg. De er geniale. Sparer masse penger og, siden de kan vaskes og brukes om igjen.
eple3 Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Helt klart de fra Medela! Har prøvd de fleste nå, fra Avent, Natusan, Chicco, Coop og jeg kjøper nå kun Medela - tror det kun er Alliance apotekene som har de. Chicco er nest best, og fin om en lekker mye, men de er plastbelagt utenpå og føles ikke som om de puster. Medela er eneste med god passform som puster og suger opp melk uten at de føles våte mot huden.
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Skriver under på det eple3 skriver. Har prøvd de samme, og anbefaler uten tvil de fra Medela! :-)
Nesly Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 thermobaby!!!!!!! det er de absolut beste som finnes. Tynne, og trekker enormt med væske...i tillegg kjennes de gode mot huden og viser ikke gjennom trange topper..
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Medela her også :-) Helt klart de beste for puppene!
Gjest Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 Bruker de fra coop. De er helt greie og ikke minst billige. Har også brukt Chicco sine i perioder jeg har lekket mye, synes de var litt oppskrytt, men de trekker helt klart til seg mer væske.
Synnøve_Solbakken Skrevet 2. november 2008 #10 Skrevet 2. november 2008 Avent liker jeg best, syns Chicco sine var greie, men de ble kjapt krøllete, og tapen funket ikke.
Gjest mphs Skrevet 2. november 2008 #11 Skrevet 2. november 2008 Hvor får dere kjøpt disse coop innleggene? Jeg har sett etter de når jeg har vært i coop buttikene, men aldri sett at coop har egne brystinnlegg. Er nyskjærrig på hvordan de er.
Nordhagenjentene :) Skrevet 2. november 2008 #12 Skrevet 2. november 2008 De tre ukene jeg ammet likte jeg Medela sine best. Natusan sine satt seg fast i brystvortene. ;P
UpsyDaisy Skrevet 2. november 2008 #13 Skrevet 2. november 2008 Jeg er Chicco-fan:O) Medela sine er også ok, men de ville ikke ligge ordentlig på plass hos meg..så glatte. Skal sies at jeg ikke har prøvd noen andre merker enn disse da.
camosilla Skrevet 2. november 2008 #14 Skrevet 2. november 2008 Natusan setter seg fast i brystvorten, og det er ikke godt når de er såre fra før. Chicco sine er helt supre!
Laybik Skrevet 2. november 2008 #15 Skrevet 2. november 2008 Chicco og Medela er kjempegode, men nokså dyre, så jeg bruker coop sine når jeg ikke lekker så mye, de er jo veldig billige. Natusan sine satt fast hos meg også, AU!!
Sivert Skrevet 3. november 2008 #16 Skrevet 3. november 2008 Her er det kun Thermobaby som duger Det er fantastiske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå