AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Eieren av bhg til snuppa har jobbet mange år på barneavdeling som sykepleier, og gav meg et råd om å gi henne litt duphalac siden hun er så treg i magen. Vi har bare gitt henne svisker, men ser ut som om hun trenger noe mer. Har dere andre erfaring med dette til så små? Hun er 15,5 mnd.
2-barns mor Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Tror nok det skal gå helt greit. Min gutt fikk laktulose fra han var 4-5 mnd, så mye som 12 ml pr døgn, da han slet voldsomt med magen. Ville bare forhørt meg med apotek hvilke merke som er mest skånsomt for magen, da noen kan gi litt luftplager. Lykke til
Vårsommer Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Har gitt min gutt duphalac da han var 3-4 mnd gammel. Det gikk fint. Selv om jeg ga han den, pleide det å ta 5-7 dager før han bæsjet. Etterhvert begynte jeg å lage sviskepure selv og ga han en topp teskje til hvert måltid. Da ble magen normal og han bæsjet annenhver dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå