slurp Skrevet 2. november 2008 #1 Skrevet 2. november 2008 Er livredd for å få brystbetennelse og har det derfor varmt og godt hjemme. Ikke noe trekk fra vinduer o.l. Får problemer når jeg skal ut å trille. For noen dager siden var det 2 grader ute. Hadde på dette: bh med 3 stk ullinnlegg, ull/silke-trøye, fleece-genser og allværsjakke. Følte at jeg hadde pakket inn brystene ganske bra, men likevel så føltes det som om det trakk veldig på brystene. I utgangspunktet burde det ikke komme noe trekk på brystene med såpass mye klær, så det må være en annen årsak til at brystene føltes kalde. Er det noen som har noen ide om hva årsaken kan være, og hva jeg kan gjøre for å unngå dette? Trillingen er ikke noe koselig når jeg fryser på puppa. Hadde forresten på både lue og votter i tillegg, så jeg frøys ikke på hender eller hodet. Men gikk kun med olabukse og joggesko nedentil, men følte ikke at jeg frøys der.
Gjest amandine Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Jeg gikk alltid med et skjerf knyttet rundt brystet, men det er litt klumpete, så nå har jeg sydd et stykke i ull fleece som jeg fester med borrelås. Litt penere og nettere men gjør samme nytten...
Snøfnugg75 Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Ullbh er fantastisk. Devold har, men også andre merker. Det kan jo rett og slett vere at det er beina (alt henger jo saman!). Ta på ullsokkar i tillegg, det kan sikkert hjelpe. Ullbh saman med ullinnlegg er iallefall supert.
slurp Skrevet 3. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. november 2008 Nå har jeg vært å trilla igjen, og det er 3 grader idag. Hadde på meg så og si det samme som sist, men i tillegg et par ullsokker, samt et ullskjerf knyttet rundt brystene. Det var mindre kaldt, men fremdeles ikke optimalt. Det er nesten som om kulden kommer innenifra liksom. Noen som har noen flere forslag? Skal prøve å skaffe meg ull-bh, men tror det blir vanskelig i min størrelse:(
Anonym bruker Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Hei, det er ganske normalt å bli kald på brystene, særlig om man er litt over middels utstyrt. (Mye fett-og kjertelvev iforhold til blodsirkulasjon). Har hatt samme problem selv, men ikke hatt problemer med brystbetennelse av den grunn. Men ubehagelig da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå