Gå til innhold

Fra når kan det være stille når babyen sover på dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Junior er blitt 5 mnd og jeg har de siste dagene begynt å ha igjen soveromsdøren når han sover i tillegg til at jeg prøver å være litt stille.. Tidligere har jeg hatt døren åpen, støvsugd, hatt på tv`n o.l for at han skal skjønne at det er dag.. Er den tiden over eller bør jeg fortsette å "støye" litt når han sover?

Skrevet

Kan være ett dumt spørsmål fra min side, men hvorfor vil du at det skal være stille!? Jeg tenker som så at om han kan sove i bråk så er jo det kjempe flott, for da går det ann å få gjort ting i løpet av en dag!! Men det kan jo hende det bare er meg! Min sønn sover i alt slags bråk, men ligger seg likevel fint når det er stille om natten! Kan jo seff være meg som er sær der! :)

Skrevet

Da er du heldig! Min sønn har til nå kun sovet i ca 20 min sammenhengende på dag pr.økt! Nå når døren er lukket sover han rundt 1t! Så det er grunnen til at jeg har begynt å være stille når han skal sove på dag!:)

Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg fortsatt med døren lukket hvis han sover bedre da. Mine to barn har vært helt forskjellige. Den ene kan jeg bråke og støye mye uten at han våkner, mens den minste må ha helt ro. Hun våkner bare vi visker i nærheten av henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...