Gå til innhold

2. trimester :-)

Nøtt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JIPPI JA :))))) Jeg er også straks i 2. trimester :)))))

Virkelig en deilig følelse å ha kommet så lang. Lurer på om man kan senke skuldrene litt nå? Jeg møter jo stadig på noen som sier at det kan gå galt enda :(

Må folk minne meg på det hele tiden, vet jo det selv, grrr....

Vi har jo sagt det til mange allerede, men det er jo noen som ikke vet det enda :)))))

Mulig vi kommer til å vente til jeg nesten er 14 uker, for da skal vi på UL igjen. Men vet ikke. På en måte vil jeg hyle det ut til alle, men på den andre siden så er det litt ok å ha en hemmelighet også. :-) Har fortalt det til familien og noen venner /kolleger som jeg stoler på da, men de holder tett. :-)

Askepott, i morra er du 12 uker, og da skal du gi deg selv lov å senke skuldrene. Veldig få mister etter 1. trimester, og når vi har sett at babyen lever, så ligger vi meget godt an til å føde et barn i mai. :-) Synes det er hensynsløst av de som minner deg på at det kan gå galt, for nå er sjansen MINIMAL..!!! Her sier folk det motsatte, at jeg må slappe av og lene meg tilbake og nyte dette nå.

Hei alle sammen:-)))

Jeg kommer etter til onsdag. Men slapper igrunn godt av etter at vi så lille nurket på UL på mandag. Den var så aktiv og alt så bra ut så da må en jo tenkte at dette går bra. Gleder meg også til magen begynner å vokse. Vi har begynt å fortelle det nå.

Askepott: Synes det er fryktelig unødvendig av folk å minne deg på at det fremdeles kan gå galt. Sier bare hvor lite de vet om den prosessen vi har vært gjennom. Tror ikke noen vet det bedre enn de som har vært gjennom ass. befr. Det ligger jo i bakhodet hele tida. Men sånn er jo resten av livet også. Ingen som vet hvor lang tid vi får på jorden. Må jo bare tenke positivt og at de fleste av oss får oppleve å bli gamle og grå. He he. Ikke bry deg om de. Kos deg masse med lille knøttet ditt og nyt graviditeten. Dette har du ventet lenge på og det er for galt hvis du skal engste deg gjennom alt. Du har jo fått se at den lille babyen din har det bra. Du skal se at vi føder nesten på likt i mai. Knallgøy:-)))))))

Klem til alle sammen:-))))))))

Vi var på UL på fredag da jeg var12+3, alt var fint, den sprellet og vinket til oss:)

Så deilig, legen fikk sett at hjertet, hjerne, ryggrad og nyrer og alt sånt så ut til å være som det skulle. Så nå skal jeg bare forsøke å slappe av fram til UL i 18 uke. Føler meg litt hysterisk som bestilte privat UL for å sjekke nå, men kjenner at veien hit har vært så lang at jeg ikke orker å bekymre meg fram til uke 18.

I morgen er jeg 13 uker, dette går jammen fort egentlig. Alt greit så lenge man slipper å være så nervøs:)

Dette skal gå fint jenter, vi skal få barn i mai!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...