beggeto Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Jenta vår er 11 mnd men har ikke vært i basseng enda. Elsker badekaret og dusjen og er ikke redd for vann, tror hun kommer til å kose seg der i morgen, men jeg kan trenge noen tips. Har kjøpt libro badebleie, duger det? Bruker ikke noe uttapå? Og så hørte jeg at det var lurt med antisklisokker? (Hun går ikke da men), hun er særdeles aktiv så ser for meg at det blir travelt, kanskje spesielt i garderoben. Hun kommer jo til å krabbe rundt i dusjen og besøke de andre damene mens jeg vasker meg. Hvordan unngår jeg det? Og hva kan vi gjøre når vi er i bassenget? Noe annet jeg bør tenke på?
mamma-hjertet-83 Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Ja de libero badebleiene er greie, bruker bare dem.. ikke noe uttenpå.. Antisklisokker er for dem som farter å går, så viss hun ikke går trenger du ikke det. Noen baseng har barnestoler som står i garderoben til å bruke, da er de lurt å sette henne der. har du bilsete som du lett kan ta ut av bilen? er de på baby/barne svømming du skal? eller bare på eget initatov??
beggeto Skrevet 2. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. november 2008 det er bare på eget initiativ. Vet ikke om det er barnestoler der. Kan ta med bilstolen inn, det var lurt. Har base i bilen så det er ikke noe pes..
måru Skrevet 2. november 2008 #4 Skrevet 2. november 2008 Bilstol fungerer fint, men det er ingen ting i veien for at babyen din bare kan krabbe rundt i dusjen. Det gjør de fleste der jeg har vært. De får jo ikke gjort noe galt. Bare sjarmert de andre. Dusj først deg selv og så dusjer du babyen til slutt. Det er super kos å ha med baby på bading.
mamma-hjertet-83 Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Ja da er de lurt å ta med setet. D vi gikk på fast badring med jente vår, var de verdig greit å dusje og stelle henne først og ta på henne body og strømpebukse. og stte henne i setet så hun ikke skulle bli kald.
mamma-hjertet-83 Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Og stelle seg selv og kle seg. For ofte i garderobene kal de vere litt små kald, og da blir ungene fort forkjølet. Og da kle på unger resten etter på. Dette funket veldig fint for oss. Eg gikk på barnesvømming med jenta vår aleine og da var de greit å gjøre de på denne måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå