Eira2010 Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Er det noen som har gått på menopur? Hvor mange egg modnet dere? Og hvor store doser tok dere? Har lest at menopur skal bedre eggkvaliteten..
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. november 2008 #2 Skrevet 2. november 2008 Menopur alene var ingen vidunderkur for meg,men derimot menopur + puregon ga flotte egg. Jeg har høye doser 150 puregon + 225 menopur, men får flotte egg av den blandingen.. Nå gjenstår det bare å se om man blir gravid...
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 2. november 2008 #3 Skrevet 2. november 2008 Jeg har gått på menopur en av 4 ganger og det var den gangen jeg endelig fikk fryseegg, mitt 4 forsøk. Så for meg var det veldig bra. Ellers har jeg kun gått på gonal f. Hadde 150 av hver. masse lykke til )
Eira2010 Skrevet 2. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. november 2008 Tusen takk! Jeg skal ikke ha ivf, men aid. Målet er derfor å ikke få for mange egg. Blir det flere enn tre må forsøket avbrytes. Har hatt en god del forsøk i naturlig syklus og ett med pergo, uten å lykkes. Modnet 3 egg med dobbel pergokur, fikk svak positiv test, men det endte ikke bra. Håper derfor menopur kan fungere bedre, hvis jeg som sagt, ikke modner for mange egg. Har en gynekolog som er veldig frem og tilbake, så det er ikke alltid så lett å vite hva man bør gjøre videre. I ene øyeblikket sier han at jeg bør forsøke sprøyter neste gang fordi pergo gjør eggene litt annerledes (uten at jeg vet hva han mente med det), mens neste gang jeg snakker med han er sprøyter bare for de som skal gjennom ivf... Har lest en del på nettet nå og funnet ut at det er flere som har brukt menopur eller kombinasjon pergo+menopur i forbindelse med aih, så da tenker jeg at det er verdt et forsøk. Gyn. var iallefall villig til å la meg forsøke.
lindynatt Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 ja jeg gikk på det sprøytet kun 1 ampulle annen vher dag i ca 14 dager, legen ville at egget skulle modnes langsomt. Fikk EL og mått ha timet sex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå