Gå til innhold

Sklei på isen med vogn i dag - hvor få tak i sikkerhetsbånd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en skremmende opplevelse da det "plutselig" var blank is under skoene mine da jeg gikk tur i dag. Var øverst i en bratt nedoverbakke og jeg tør ikke tenke på hva som hadde skjedd med mini hvis jeg ikke på mirakuløst vis hadde klart å fortsatt ha begge hender på vogna selv om jeg tryna.

Det gikk jo bra, men vil nå gjøre alvor av noe jeg har tenkt på lenge, nemlig å skaffe et bånd som man fester til håndleddet og vognen. Noen som vet hvor man kan få tak i det?

Skrevet

Jeg hadde en veldig skummel nesten-ulykke på grusen i våres. Trålet alle babybutikker, men fant ikke noe bånd spesielt til dette selv om flere vogner leveres med håndstropp. Endte opp med å kjøpe en sånn gå-sele og bruke den ene biten fra den.

Skrevet

Ja, kan jo sikkert finne på noe slikt. Hadde bare vært kjekt med en ferdig løsning:)

Skrevet

Huff, det der er mitt mareritt!

Men hva med å bruke et lite hundebånd? Det tror jeg at jeg skal begynne med nå som isen kommer.

Skrevet

Uff!!!Får vondt i magen bare av å lese historien din!Vi bor oppe i en bratt bakke,og jeg tviler rett og slett på at jeg kommer til å gå ut i det hele tatt på de verste vinterdagene!!!Ser så svart på den vinteren her!!

Tenkte ivertfall kjøpe meg brodder,funker både på snø og is!Tror nokk det blir et bånd av noe slag også ja...vurderer en slags akebrett -ting slik at snuppa er nede på bakken..ser for meg vogn velt og hele pakka,,,nei fysj dette er min store redsel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...