Gå til innhold

noen som har porselensvask fra IKEA på kjøkkenet? er det lett og få riper ol?

Anbefalte innlegg

nettopp bestilt nytt kjøkken og skal ha en hvit porselensvask innfelt i benkeplaten, men nå ble jeg pluttselig litt i tvil... vet man ikke skal vaske den med jiff skurekrem men tåler den litt? man skal jo kunne sette fra seg oppvask, vaske opp gryter ol....

Fortsetter under...

ååå takk:) ble så innmari i tvil pluttselig, men da tror jeg vi beholder den da:) synes den er så fin:) ja, blir jo riper i de vanlige vaskene men de synes vel kanskje ikke så godt som i en som er hvit. hmmm, nei vet ikke jeg, men satser på at det går bra.

Eneste minuset er at mat med tomat i osv kan sette litt farge på vasken, holder ikke bare å skylle med vann men må bruke baderomsspray i tillegg :)

Ikke noe stort minus da, men det er vel det eneste negative jeg kan komme på.

Utrolig deilig med så stor vask også!

vi skal ikke ha den store da, bare den med en kum, så vi får jo mye mindre vask enn nå men var den enste måten for å få oppvaskmaskinen ved siden av så det får gå:) takk for tipset, skal merke meg det:)

skal jeg ikke bruke skurekrem i den??? Det gjør da jeg ihvertfall...! ;P

Vi har hatt den i 2 år, og er veldig fornøyd. Synes ripene syntes mye bedre i sinkkum! Jeg er ikke flink til å skure vekk eller skylle med en gang heller, så tror det er bedre jeg... Det mente gubben da vi bestilte også, og han jobbet med det ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...