Gå til innhold

interesse for dagmamma/barnepass 2 dager i uken? (åsane)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noe interesse for dagmamma/barnepass 2 dager i uken? Eller er de fleste ute etter full plass? Og evt hvor mye er vanlig å ta betalt per dag? Jeg har selv en datter på 6 mnd og holder til i åsane området.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei.

Vi trenger dagmamma fra desember ca.

Jeg har tenkt å jobbe 50% men hadde forsøkt å legge dette mest mulig til kveld slik at sambo kan ha henne. hun vil da være 9 mndr.

Vet ikke om det bare blir to dager, men blir veldig korte dager ellers.

Er dette av interesse?

Jeg er dagmamma nå for en gutt som da vil være 8 mndr.

Han vil også trenge dagmamma,han har jeg ca 4 timer 4 dager i uken.

Jeg for 31 kr i timen, svart.

Disse to barna går veldig godt sammen og trives veldig godt på gulvet, så er egentlig under måltidene de trenger en voksen til å mate seg.

Er dette noe du kunne tenke deg, selv om det ikke akkurat var det du skrev.

Bor selv i åsane.

Skrevet

Hei igjen:)

Hvor mange dager tenker du på da evt? Er litt usikker på om jeg vil ta på meg ansvaret for 2 små i tillegg til datteren min. Da jeg syns det er en litt krevende alder og er redd jeg ikke strekker til. Vil at barna skal få den omsorgen de krever og trenger. Også er det enklere å komme seg ut med 2 barn enn 3, med tanke på vogn. Men dersom du fortsatt er interesert så kan du jo sende meg en pm? eller en mail adresse så jeg kan ta kontakt? :)

Skrevet

Hei.

jeg kan ikke sende pm på denne siden, hehe. er mest på babyverden skjønner du.

men du kan få mailen min, så kan visnakkes mere der. sikkert lettest det.

[email protected]

Skrevet

Hei. Vi trenger dagmamma til vår lille solståle. Hun blir ett år i desember, og vi trenger pass fra januar. Jeg skal studere, og kan ta meg en del fri, så 2 evt 3 dager i uka hadde passet bra. Vi bor på Flaktveit.

Gi gjerne en lyd på 97521403 eller skriv en mail: [email protected] hvis dette er interessant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...