Ferdig Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 trenger hjelp her: Marte og .... (...) hilsen fortvilet mamma
sonne Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Kasper David Even Eivind Emil Fillip Fredrik Henrik Isak Iver Jakob Jonas Jørgen Jesper Lukas Markus Morten Niklas Petter Robin Sander Sondre Sindre Simen Ulrik Vetle Viktor Vegard
Ferdig Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 Oao! Tusen takk du er jo kjempeflink! Men syns d e vanskelig med med guttenavn:( Finner liksom ikke "det rette"
prebs Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Peder Herman Anders Thomas Håkon Johan Eirik Erik Ola Olav Fridtjof Aksel Sivert Tror ikke jeg gjentok for mange...;-)
prysseluskan Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Mulig alle disse er nevnt før, men jeg synes disse navnene passer sammen med Marte: Marte og Gustav Marte og Jakob Marte og Eskil Marte og Erlend Marte og Bendik Marte og Magnus Marte og Johan Marte og Aslak Hva slags type guttenavn liker du? Marte passer sammen med så mangt.
Ferdig Skrevet 1. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2008 Hva syns dere om Marte og Mats da? Jeg liker det, men så var det dette med to stavelser da... Har vel hengt meg litt for mye opp i det, men ellers liker jeg Anders godt...
**Snehvit** Skrevet 1. november 2008 #7 Skrevet 1. november 2008 Mange gode forslag her. Marte er et fint navn. Hva med å kalle gutten Amund?? Amund og Marte
huldra87 Skrevet 1. november 2008 #9 Skrevet 1. november 2008 Glemte og si at Anders og Marte også er kjempefint!
prebs Skrevet 2. november 2008 #10 Skrevet 2. november 2008 Marte og Mads (ville skrevet med d, jeg da) er de optimale søskennavn! Veldig kult sammen: )
EinFrosk Skrevet 2. november 2008 #11 Skrevet 2. november 2008 Tenker med en gang Håkon, ser andre har foreslått det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå