Gå til innhold

Grøt (fra 6 mnd) som skal blandes ut med vann..

Anbefalte innlegg

Skrevet

KAN jeg bruke mm istedet?

Har måttet pumpe meg to dager nå, og gutten min tar ikke flaske, så hadde vært kjekt å bruke det til grøt. Men går det i disse man skal blande ut med vann? Det er vel allerede tørrmelk eller noe i de..?

Skrevet

Det er allerede mme i den type grøt, så skal kun blandes med vann

Skrevet

Hmm.. Hva skal jeg bruke melka til da?

Ingen av de grøt-typene de hadde på Ica (fra 6 mnd) kunne blandes med mm/mme.

Skrevet

Hei!

Akkurat samme (luksus)problemet har jeg også. Jeg fryser melken ned hvis jeg ikke bruker den med en gang. Du kan bruke den i mais eller risgrøt, 4 mnd. Jeg pleier å blande maisgrøt og annen grøt, og blander med både mm og vann. Det var et tips fra hs. Du kan også bruke mm i hjemmelaget middag. Kok potet, gulrot og evnt noe kjøtt og bland med mm, nam nam, går ned på høykant. Gutten min er snart 8 mnd. Bare husk at hvis du skal fryse melken bør du gjøre det med en gang du har pumpet. Når du tiner den holder den i 24 timer i kjøleskapet. Fersk melk holder lenger, hm er det 48 timer tro? Se på ammehjelpen.no hvis du lurer...Lykke til

Skrevet

Jenta vår ville ikke drikke så mye melk at helsesøster sa eg kunn blande de i grøten selv om de står vann.

Så eg brukte mm i grøten, selv om....

Skrevet

Holle sine barnegrøter er melkefrie og kan blandes med morsmelk og/eller vann. Kjøpes på helsekost og er ikke de billigste... Går jo også an å bare kjøpe havremel i butikken og blande med morsmelk:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...