babygullz <3 vilde Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Hvor ofte gjør dere det? og når? har lest man skal gøre d når man både står, sitter og går, nyser og ler..hva skjer om vi ikke gjør dem?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 jeg har vært dårlig på snipeøvelsene mine .. Og har ingen problem verken med urinlekkasje eller noe annet.
babygullz <3 vilde Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 Så bra da=) jeg glemmer nemlig veldig ofte å gjøre dem=S og syns ikke d fungerer helt å GÅ å gjøre knipeøvelser? =p
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Kan hende jeg slenger inn et par knip mens jeg sitter på do og tisser:D:D Ellers er jeg skikkelig , skikkelig dårlig på det..
babygullz <3 vilde Skrevet 1. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2008 haha, godt jeg ikke er alene da! jeg kommer nemlig sjelden på d, blir liksom på kveldstid at jeg tenker,OI, kanskje jeg burde..ja, d burde jeg=p så blir d me et par 5, og så har jg glemt d igjen..hehe
Gjest Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Eg gjer knipeøvelsar kvar gong eg les om knipeøvelsar eller orda "bekken" "underliv" og "trening" (og med somme andre ord som minner meg på det). Det som skjer (eller kan skje) er at ein kan får fremfall av diverse ting nedentil. Ein merkar som regel ikkje noke til det etter første ungen. Men når ein blir eldre og gjerne har vore gjennom fleire fødslar, så kan det skje. Då eg var rundt 17-18år måtte mamma operere underlivet, fordi ho ikkje hadde gjort knipeøvelsar då ho fikk ungar. Trenar ein ikkje opp underlivet sitt, risikerar ein at det blir ødelagt når kroppen blir "slappare" eller eldre. Det er ikkje noke som skjer alle, men det kan skje, og det er ikkje serleg koseleg. (mamma sa at det var litt som om heile livmora og det rundt var på veg ut då ho f.eks. gikk på do eller løfta ting). Så eg har i allefall planar om å få trent opp igjen dei musklane (+at det å ha god kontroll over underlivet vil hjelpe til under seinare fødslar,då ein kjenner betre kva som skjer og kva musklar ein brukar).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå