venter nr 2 Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Hva mener dere om navnet?Hva er finest:-Sofie Alexandra,Mina Alexanda?(Det ble desv ikke Cornelia,så vi har enda ikke klart å bestemme oss)
alexandriah Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Veldig fine navn begge to (jeg heter Alexandra , men kombinasjonen kanskje litt tung. Hva med Alexandra Sofie, eller Mia Alexandra, eller Maria Alexandra (superfint!)
Baby<3 Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Sofie Alexandra syns jeg var kjempe fint, men hvis du bare skal bruke første navnet så ville jeg valgt Alexandra Sofie, fordi jeg syns Alexandra er ett finere navn enn Sofie, men Sofie er fint det også da
sonne Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Jeg er ikek så glad i Alexandra, men det er greit som mellomnavn synes jeg. Jeg liker Både Mina og Sofie godt. Synes Sofie passet best.
prebs Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Sofie Alexandra er finest. MinA Alexandra ble litt tungt, men jeg liker også Mina godt.
**Snehvit** Skrevet 1. november 2008 #6 Skrevet 1. november 2008 Hva med Mina Sofie? Det er et flott navn. Liker ikke Alexandra så godt.
Vannmann35 Skrevet 2. november 2008 #8 Skrevet 2. november 2008 Synes det er to pene navn hver for seg, men ble litt rart sammen... Sofie er lett og lyst, mens Alaxandra er mer tungt. MinA AlexAndrA blir for mye a-er...
Synnøve_Solbakken Skrevet 2. november 2008 #10 Skrevet 2. november 2008 Sofie er jo nydelig, men Alexandra liker jeg absolutt ikke, blir pompøst og glorete syns jeg. Syns vel ikke kombinasjonen ble bra heller, ble veldig tungt sammen, i tillegg til at navnene har så forskjellig sjanger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå