Spent!!:) Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Nå har jeg sett det også!! Men fant noen ut av hva det egentlig var? Var det noen som kontaktet HIPP for å høre? Hvis ikke så tror jeg at jeg prøver....
Julimams Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Hun som kaller seg 3 prinser har vært i kontakt med dem. Jeg har ikke somlet meg til å sende mail enda. Men spar på esken eller noter deg nummeret. De vet ikke hva det er, og vil gjerne ha pakkene med prikkene i i retur slik at de kan teste pulveret.. Vi har begge funnet brune ubåter i pakker hvor det står i bunnen: L 8206 09:55 5 23.08.2009
Spent!!:) Skrevet 1. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2008 Supert! takk takk:) Har selvfølgelig kasta den esken men har jo pakningen. Står hvertfall samme på posen : L8206. Men da sender jeg en mail og hører om de vil ha den inn fordet! Har en pakke til da, og står akkurat det samme i bunnen, men klokkeslettet er 21.34. Får åpne den å prøve, så hvis jeg finner noen der også så får jeg sende den også! Er vel sikkert ikke noe farlig men blir jo litt engstelig da...huff...
3-prinser Skrevet 2. november 2008 #5 Skrevet 2. november 2008 Heisann hoppsann........det er flere der ute om har funnet "ubåter" ja. Jeg har på nytt sendt mail til leverandøren, men ikke fått svar enda pga helg. Regner med at jeg hører fra de i morgen. Tror dette er snakk om samme produksjonsparti L 8206 med holdbarhetsdato 23.08.2009. Bare ta kontakt med leverandøren, de var veldig interessert i hva dette kan være og vil ha pulveret tilsendt så de kan sjekke det.
Nordhagenjentene :) Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Er det snakk om masse prikker, eller.....? Jeg har sett én fra tid til annen, men tenkt at det var noe "støv" eller noe fra meg...
Julimams Skrevet 3. november 2008 #7 Skrevet 3. november 2008 Hos meg arter det seg som en brun ubåt om gangen. Sånn passe stor...
Julimams Skrevet 3. november 2008 #8 Skrevet 3. november 2008 Og totalt på de 3 mnd vi har gitt HiPP har jeg og gubben sett tilsammen mellom 5-10 ubåter. Så det er jo ikke en hel haug med brune prikker som flyter i HVER flaske liksom=)
3-prinser Skrevet 3. november 2008 #9 Skrevet 3. november 2008 Ikke mye nei, men allikevel nok til at jeg vegrer meg mot å gi sønnen min melka.
Spent!!:) Skrevet 3. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 3. november 2008 Her har jeg kun sett 2 ubåter i to flasker...altså en ubåt av gangen. Sendte mail til hipp på lørdag, men har ikke fått svar ennå! Jeg også vegrer meg litt for å gi den...skal vel ikke være sånn?? Regner med det ikke er kjempefarlig...prøvde å studere den ene litt å det virker litt som ublanda pulver bare at det er brunt?! Slutta å gi fra den pakka jeg fant disse ubåtene og begynte på en ny! Helt likt sånn nummer og dato, men ikke klokkeslett...snart brukt opp, og ikke sett ubåter der! Har du fått no svar på mailen i dag 3-prinser??
3-prinser Skrevet 3. november 2008 #11 Skrevet 3. november 2008 Ikke fått svar idag, men snakket med forbruker kontakten til HIPP på tlf. Hun sa at hun som har med dette å gjøre kun er på jobb på tirsdager, så jeg hører nok fra henne i morgen. Er nok dette produksjonsnummeret L8206 med holdbarhetsdato 23.08 2009 som har problemet. Klokkeslettet på pakken har ingenting å si, det sier bare akkurat når på døgnet pakken ble fylt/ferdigstilt. Selv om du snart har brukt opp pakken, anbefaler jeg deg å sende leverandøren en mail og forklare hva du har funnet. Jo flere som sier ifra, jo større grunn til å ta tak i problemet. Som du sier....skal jo ikke være sånn. Det er tross alt våre spebarn vi forer med denne melka. Hadde det vært til meg selv hadde jeg ikke vært så nøye.
Spent!!:) Skrevet 3. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. november 2008 Jepp...har sendt mail! sendte på lørdag! og har ikke brukt mer av den pakken! Kanskje jeg også får svar i morgen da.... Hvis ikke håper jeg du sier ifra hvis du hører noe:) Har snart brukt en hel pakke til med samme produksjonsnummeret og holdbarhetsdato men har ikke sett noen ubåter i denne pakka! merkelige greier! Håper vi får svar på hva det kan være...
Nordhagenjentene :) Skrevet 3. november 2008 #13 Skrevet 3. november 2008 Og nå skal jeg pirke... Ubåt...? De prikkene jeg har sett har så vidt knappenålshodestørrelse....? Har egentlig ikke bekymret meg jeg... *ler*
3-prinser Skrevet 3. november 2008 #14 Skrevet 3. november 2008 He,he.........du er kanskje ikke så nøye på hva du putter i barnet ditt du da?
Nordhagenjentene :) Skrevet 4. november 2008 #15 Skrevet 4. november 2008 I all verden....? Jeg bryr meg om hva hun får i seg, men jeg er ikke hysterisk... Og hvis det hadde vært masse brune klumper i melka hadde jeg reagert, men en bitteliten prikk, nesten ikke synlig for øyet, skriker jeg ikke opp om... Frøkna har ikke reagert på noe, og derfor har ikke jeg det heller. Tipper nemlig hun får i seg mer grums når hun ligger på gulvet og spiser på alt hun kommer over. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå