Gå til innhold

Sambo mener at den brune julebrusen bare er Champagnebrus....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble så skuffa når han sa det i går.

Nå føler jeg liksom ikke at den smaker julebrus lenger,men champagnebrus.

Hva tror dere om den myten???

Er jo enig i at den smaker veldig likt.....men,er liksom en forskjell der...tror jeg da:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nei, nei - å si slikt er jo nesten det samme som å banne i kirken!!Fy da, brun julebrus fra Borg smaker ikke det samme som champanje brus altså. Mye mer julete smak over julebrusen.. hehehhe

Skrevet

jeg mener at den røde julebrusen bare smaker vanlig eventyrbrusskvip, men det kommer sikkert ann på hvilken type man kjøper...

Den beste brune julebrusen jeg har smakt er den fra Hamar og Lillehammer sitt bryggeri, den er god den, og smaker ikke som champ.brus i det hele tatt. Men ja, jeg har smakt noen brune som kan minne mer om champ...

Skrevet

Hehehehehe.

dette er den brune Borg sin julebrus.

Jeg mener også at det smaker jul av den,og IKKE champagne.

"dumme mannen som har sagt det"

Skrevet

Vi "krangler" alltid om hvilken julebrus som er best, og hvilke som ikke er julebrus i det hele tatt. Samboer mener den må være rød, i det minste, mens for meg er den eneste julebrusen CB sin julebrus. Den er også brun, og her kommer samme kommentarene som din samboer lirte av seg. :) Det er de som går glipp av noe ;)

Skrevet

Brun julebrus smaker ikke champagnebrus i det hele tatt! Iallfall ikke Sørlandets julebrus. Det er den aller beste og smaker skikkelig jul! Rød julebrus smaker bare rødbrus, usj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...