Anonymor Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Fødte du i Trondheim? Hva het jordmoren som tok i mot barnet ditt?
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Jeg fødte i trondheim. Dagen etter deg ser jeg!:-p Men vet ikke om jeg kan si hva jordmoren het. Iallefall ikke med etternavn.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 1. november 2008 #3 Skrevet 1. november 2008 Fødte på St.Olavs to dager etter deg. Hadde ei jordmor som heter Heidi ett eller annet. Havnet midt i et vaktskifte, men husker ikke navnet til hun som var der på begynnelsen.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Janne Uthuus:) var en del fler i ei vending da det ble hasteks men det var hun som var hovedjm:) utrolig koselig og flink dame:)
Olsokmamma Skrevet 1. november 2008 #5 Skrevet 1. november 2008 Fødte i Trondheim på slutten av juli, hadde en kjempegod og snill jordmor som gjorde fødselen til en fin opplevelse, både for meg og pappaen! Jeg lider en smule av ammetåken for tiden, men jeg er ganske sikker på at hun het Beate jordmoren, kjempesøt og jeg er så glad for at jeg fikk henne som jordmor under fødselen!
1 blå, 1 rosa & 1 Engel Skrevet 2. november 2008 #6 Skrevet 2. november 2008 Jeg fikk ei jente i januar, husker ikke hva jordmoren vår het, men hun var finsk... Kjempetrivelig og knallflink dame! :-)
Sunniva78 har to små Skrevet 2. november 2008 #7 Skrevet 2. november 2008 Jeg fødte en gutt på St.Olavs i februar. Hadde mange jordmødre da fødselen tok laaang tid, men hun siste var ei finsk ei, fornavnet var Nina. Kjempedyktig dame:-)
Anonymor Skrevet 2. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. november 2008 OlsokMamma: Beate , ei som var blond og ganske ung? Jeg var innom 3 vaktskift jeg da.. så jeg hadde også ei som het Beate, ei ung blond ei. Kjempe trivelig! Men hun som endelig tok i mot het Anne Grete Berg.
Gjest mphs Skrevet 2. november 2008 #9 Skrevet 2. november 2008 Første gangen var jeg inne på sykehuset i 7 timer før ungen ble født og jeg var så heldig å ha kun en jordmor hele tiden(+ barnepleier, lege og student) hun het Kristi Buaas. Veldig rolig og hyggelig dame. Andre gangen kom jeg inn med 9 cm åpning og var under en time på sykehuset før ungen ble født og hadde også da kun en jordmor(+ barnepleier og jordmorstudent) hun het Soile Harnia og var finsk. Fødselen gikk så fort etter jeg kom inn på sykehuser så det faktisk var jordmorstudenten Ann Iren Lerfald(svensk) som var sammen med oss mesteparten av den tiden, Hun var veldig flink.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå