babygullz <3 vilde Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Herregud jeg måtte jo be samboeren min om en hånd å dra meg opp av sofaen da jeg lå på ryggen her om dagen. kOM Meg fader ikke opp for magemusklene mine var borte!! prøvde å stramme dem og d var såvidt antydning til muskler:p er jo bare 2 uker sidn jeg fødte, og vet jo at musklene har blitt strukket og d ene og d andre.. men lurer på om de kommer tilbake, eller om man må trene like lenge som man hadde gjrot for å få tilbake de magemusklene man hadde? Har tatt sit ups så lenge jeg kan huske og hadde ganske bra magemuskler... deprimerende hvis jeg må trene i like mange år for å få tilbake de samme da... hva er deres erfaringer, dere som hadde godt trente mager før dere ble gravide? fikk dere sånn noenlunde samme magemusklene tilbake etterhvert, eller var de bare helt daffe og måtte trenes i år?
Anonym bruker Skrevet 18. november 2008 #2 Skrevet 18. november 2008 Heia! Ser det er en stund siden du skrev dette så du har nok fått litt mer fart på magemusklene nå. Det er nå 6mnd siden jeg hadde ks og magemusklene er blitt bedre med trening. Magen er ikke like flat som før, men det kommer seg. Må trene da. Lykke til !!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå