Gå til innhold

Noen som skal føde i fredrikstad?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jepp! Har termin 27. desember. Om alt går etter planen håper jeg på B7, men har ikke sjekket om alle avd. er åpne i jula. Fødte også nr. 2 på B7 og opplevde det som et godt valg. Det er jo slik at en kan bli flyttet om en har behov for smertelindring underveis. Jeg for min del håper å få føde i vann igjen. En veldig fin opplevelse.

Jeg har termin 6. desember. Blir spennende å se hvor mange som føder rundt dagen vi skal føde, og ikke minst hvem man havner i barselgruppe med... Tenker dere foresten å være med i barselgruppe?

Jeg har også lyst til å føde på B7, men tar det litt som det kommer. Skummelt å planlegge for mye synes jeg når alle fødsler er så forskjellig. Har også kansje litt lyst på vannfødsel...

Har dere ting klart da?

Tror jeg har det meste klart til babyen. Prøvde å pakke baggen her om dagen, men oppi den ligger bare noen truser og en ammebh. Klarer ikke bestemme meg for hva slags klær jeg skal ta med...

hei hei.jeg er en jente som bor på tindlund.og jeg er 5 gangs fødende.har født alle mine i fredrikstad syke hus.sist fødte jeg på avd B3.DER KUNNE JEG TENKT OG KOMMET IGJEN..ja skal på fredrikstad igjen jeg altså.har termin den 21 desember.når har du termin??????????

Har termin 17 desember, og håper på B7 hvis jeg klarer meg uten mye smertestillende. Ellers vil jeg gjerne på B2. Men er med i prosjektet de har, så for min del er det vel datamaskinen som bestemmer fødeavdeling.

Annonse

Gå inn på søf hjemmesider, står godt beskrevet om hver avdeling.

B7 er fødestue uten smertestillende medikamenter. Dvs at du kan få lystgass, akupunktur, bad, sterilt saltvannspapler og varmepute. Vil du ha epidural må du bytte avd.

B2, tror jeg, får du alt og B3 er spesialenheten. Risikosvangerskap og tvillingfødseler.

Gjest Mammamoms *høygravid*

Hei:)

Har termin mye tidligere i måneden, 4.desember, men skal føde på Fredrikstad sykehus.

Jeg er også med i det prosjektet hvor man ikke selv velger hvilken avdeling.

Håper på en mest mulig naturlig fødsel, og tanken om vann er ikke fremmed.

Men samtidig må jeg si at jeg ikke har låst meg til noe, tar nok gjerne i mot epidural om det skulle ble anbefalt for meg :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...