Mimsan Skrevet 1. november 2008 #1 Skrevet 1. november 2008 Er på dag 10 etter inseminasjon. Har masse utflod, type sånn jeg får ved EL. Er det et godt tegn...eller er det bare innbillning?
Månestråle75 Skrevet 1. november 2008 #2 Skrevet 1. november 2008 Hei! Jeg har lest (og erfart) at økt utflod er veldig vanlig i forbindelse med graviditet. Krysser fingrene for deg :-) PS Skal du teste snart?
Mimsan Skrevet 1. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2008 Ja, mente jeg hadde lest det også et sted. Jeg har testdag på førstkommende onsdag. Men tar vel en smygtest på mandag kanskje
Månestråle75 Skrevet 1. november 2008 #4 Skrevet 1. november 2008 Jeg klarte heller ikke vente lenger enn til dag 12. Håper du får positivtest på mandag :-)
HH72 Skrevet 3. november 2008 #5 Skrevet 3. november 2008 Jeg hadde mye utflod tidlig i graviditeten og har det forsåvidt ennå(uke 30), men husker ikke om det var SÅ tidlig. Jeg hadde forøvrig neg test dag 11 og positiv dag 14 den syklusen jeg ble gravid, så fortvil ikke dersom negativ test nå -det kan være for tidlig! Lykke til uansett!
Månestråle75 Skrevet 3. november 2008 #6 Skrevet 3. november 2008 Hei Mimsan! Hvordan gikk det med smygtestingen i dag?
Mimsan Skrevet 5. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2008 Testen ble negativ...kjenner at mensen er på G. Så nå er det bare å sette igang med neste forsøk!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå