Gå til innhold

Trilletralle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du vel kanskje om skjebnen vil det, ha tre barn under to år??

Hvor lenge ventet du fra første var født til du satt inn igjen?

Vi har akkurat (9 uker siden) fått vår lille icsi-jente..

Men vil gjerne bli ferdig med neste også da vi ønsker oss et barn til, og jo før jo heller...

Gjorde du dette privat eller offentlig?

Jeg spør jeg, og håper du svarer=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Vi prøvde i 3 år før vi fikk vår etterlengtede lille smurf. Derfor hadde jeg fra dagen etter fødselen et sterk lengsel etter å oppleve dette igjen. Så vi begynte å prøve på egenhånd etter at smurfen var 3 mnd. Lyktes med å bli gravid etter på første forsøk etter at mensen kom tilbake 6 mnd etter fødsel. Dette endte dessverre i en MA i uke 11. Så da var det bare i ringe klinikken (offentlig, porsgrunn) og si at vi var klare igjen. Fikk beskjed om at jeg måtte ha sluttet å amme, og at det var en fordel dersom barnet var 1 år. Så den mnd hun fylte år startet vi opp igjen:)

Skrevet

Vil bare legge til at jeg er 31 år, og kan tenke meg 3 eller flere barn, så vi har det litt travelt:) Fikk satt inn 2 egg begge gangene p.g.a. litt nedsatt kvlitet på dem..

Skrevet

Tusen takk for svar=)

Jeg er tilbake i syklus og vi har startet prøvingen selv, men uten alle slags tester da=)

Håper på å få det til selv, men om ikke vil vi sikkert gjennomføre en nytt icsi.

Men da må vi nok sikkert vente en stund da evt.... er 27 jeg og håper å å bli ferdig med barn innen jeg er 30=)

Har tatt to ks så er vel bare anbefalt ett til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...