Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har denne stolen til sine søte små? Vi har veldig lyst på denne stolen, men den kom jo elendig ut i testen på Tv2 hjelper deg på torsdag.. Noen som har positive/negative ting å si om stolen?

Takker for svar :o)

Skrevet

Har den og er kjempe fornøyd!

Den testen var jo høl i huet! Han brukte den jo feil, han la stolen bakover og da spratt bøylen av. Det er pga bøylen ikke skal brukes i liggestilling.

Så det må du ikke bry deg om. Digger hele stolen jeg, og synes den er mega stilig... he, he,,,, og fin for babyen da. jeg har brukt den siden mi var 4 mnd.

Skrevet

Det var godt å høre :) Da tror jeg vi kommer til å gå for den stolen vi også. Den er utrolig lekker, og så virker det som at barnet kan bruke stolen i flere år.

Skrevet

Det tror jeg nok barnet kan ja. Den tåler jo tom 36 kg. Storebror her i huset sitter som en konge i den når han får lov til å prøvesitte den, han er 3 år og 18 kg. Og lillemor på 8 mnd stortrives også i den... :-)

Skrevet

hehe...

MEN. tripp trapp kan man bruke til man er 93 år ;)

Skrevet

Ja, du har jo rett i det :) MEN så synes ikke jeg den er like flott som Bloom sin, men smak og behag kan jo ikke diskuteres :)

Skrevet

Vi har også Bloom og er temmelig fornøyd. (snuppa sutrer av og til når hun sitter der, men det er nokikke stolen sin feil - heller maten;)).

Er kjempefin før beibien kan sitte, og nå når hun begynner med fingermat (8mnd) er det stort bord foran som er enkelt å ta av for å vaske.

Skrevet

Synes også den er veldig fin, men alt for dyrt for en sånn stol synes nå jeg. Bruker Ikea sin til 98 kroner vi..hihi. Har også fint bord på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...