Gå til innhold

dere med sykemeldinger... kan noen svare?

Anbefalte innlegg

jeg er veldig usikker på hvor langt jeg er på vei. er enten i uke 7 idag eller uke 12 imorgen. Skal på tidlig ul på onsdag..

er student og har ei jente fra før på 3 1/2 år.

går apotek og neste uke skal jeg være ute i praksis hele uka.

det er mye ståing rett opp å ned og kjente det sist jeg var ute i praksis (uke 37) at det va skikkelig tungt å vondt i beina. selvom jeg har gode sko.

har hatt 3-4 dager i løpet av de 3 siste ukene hvor jeg har hatt litt blod på papiret. og har fått flere sånne blodtrykksfall når jeg reiser meg fort eller står lenge om gangen.

å nå begynner kvalmen å sige inn...

går dt greit å stå sånn hele dagene eller bør jeg snakke med legen om jeg kan få sykemld? går det an å få sykemld fra studiene?

har lang reisevei til skolen å kommer allerede 2 timer for sent hver dag pga reisetiden.

har så veldig lyst å fullføre, men vet ikke om jeg klarer. Magen er konstant oppblåst å jeg får "vondt" i magen bare jeg hviler armene oppå. :/

kjenner også bekkenløsningen begynner å sige tilbake igjen...

håper på svar...

hilsen ei som er redd for å virke sytete og lat.. :)

Fortsetter under...

Hei,

Du må nesten se an formen om du klarer fullføre eller ikke, og kanskje nevne situasjonen der du har praksis og på skolen. Da har de mulighet til å tilrettelegge til deg slik man skal gjøre på en arbeidsplass. Kanskje det kan være nok til at du klarer deg akkurat?

Synes ikke du skal presse deg selv mer enn overhodet nødvendig, heller la omgivelsene hjelpe deg gjennom det første trimesteret. Nå er ikke tiden for å være supermamma...

Hva andre mennesker tror må du ikke tenke på. Det er du som vet hvordan akkurat din form er, og de andre (bortsett fra legen din) har strengt tatt ikke noe de skulle ha sagt i den sammenhengen. Her er barnet ditt og du det viktigste akkurat nå.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...